ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنتسون همه را ناامید کرد


جری بنتسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس در تمرینات همه را ناامید کرده است.

خبر ورزشی: بنستون هنوز نتوانسته خودش را در پرسپولیس پیدا كند و به‌خصوص در تمرینات، اشتباهات فنی زیادی دارد. اشتباهاتش حتی در یك بازی «آقاوسط» ساده نیز به قدری زیاد است كه اعصاب بازیكنان را خرد كرده و صدای آندره پانادیچ را درآورده است. گفته می‌شود بنتسون به خاطر شرایط روحی تا این حد ضعیف شده اما باید دید چه مسائلی در روحیه‌‌اش تأثیر گذاشته است.

جری بنتسون آماده نیست؛ طارمی و علیپور اولویت برانكــو

برانكو ایوانكوویچ معتقد است جری بنتسون تازه به تیم ملحق شده و از آن آمادگی و هماهنگی لازم برخوردار نیست.

سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد در حال حاضر مهدی طارمی و علی علیپور در شرایط بهتری قرار دارند و اولویت برای بازی كردن با آنهاست. آنهایی كه از نزدیك تمرینات جری بنتسون را دیدند، گواهی می‌دهند مهاجم هندوراسی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.


ویدیو مرتبط :
شیطان را ناامید کنیم!(یکی از راههای ناامید کردن شیطان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم



 

 

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم

 

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا از ادامه تلاش برای استخدام رود فان‌نیستلروی خبر داد.

به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس با تکذیب خبر قطع مذاکره با وکیل سوپرفان گفت: به هیچ وجه برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم و به وکیل باشگاه دستور داده‌ام تمام تلاشش را برای خرید وی انجام دهد. مشکل مالی در میان نیست و مورینیو نیز از این خرید استقبال کرده است.

باشگاه هامبورگ روز گذشته رسما پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده اما این مذاکرات بین وکیل بازیکن و وکیل رئال مادرید همچنان ادامه داد.

این در حالی است که رئال مادرید همزمان مذاکره با میلیتو از اینترمیلان و موراتا بازیکن تیم دوم رئال مادرید (برای تمدید قرارداد) را در دستور کار خود دارد.