ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بمب دوم استقلال لو رفت


هافبک جدید استقلال به صورت غیر مستقیم از بمب دوم تیمش رونمایی کرده است.

کاپ: هافبک جدید استقلال به صورت غیر مستقیم از بمب دوم تیمش رونمایی کرده است.

ساعاتی پس از عقد قرارداد استقلال با بختیار رحمانی،حالا اخبار جدیدی درباره بمب دوم آبی ها در فضای مجازی منتشر شده است.

وقتی بختیار رحمانی در اینستاگرام خود تصویر عقد قراردادش را منتشر می کند و در آن،آدرس رسمی اینستاگرام رسمی کاوه رضایی را تگ می کند یعنی باید در انتظار اخبار مهمی بود.

اتفاقی که پس از آن،به درخواست های پرتعداد هواداران استقلال از کاوه رضایی انجامید و آنها از مهاجم فصل گذشته ذوب آهن خواستند هر چه زودتر آبی پوش شود و به دعوت رحمانی پاسخ مثبت دهد.

بمب دوم استقلال لو رفت


ویدیو مرتبط :
کلیپ لو رفته از باشگاه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب خبری استقلال منفجر شد/ نام جانشین قلعه نویی لو رفت!



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی


 اخبار ورزشی -   بمب خبری استقلال منفجر شد/ نام جانشین قلعه نویی لو رفت!

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گزینه پیشنهادی برای جانشینی امیر قلعه نویی را مطرح کرد.

 روزجمعه وقتی در مورد شرایط استقلال با یکی از اعضای هیات مدیره این تیم صحبت کردیم به این موضوع اشاره داشت که در حال حاضر هیچ گزینه ای برای جانشینی امیر قلعه‌نوعی در اختیار آنها نیست و هیات مدیره پس از هم‌فکری‌های لازم به این نتیجه رسیده اند که فعلا قلعه‌نوعی بهترین گزینه برای هدایت استقلال است.

از سوی دیگر آنها نمی‌خواستند به سراغ مربیان امتحان پس داده ای بروند که قبلا در استقلال بوده اند و مدیریت تیم از سوی آنها چندان چنگی به دل نزده است. اما در شرایطی که قرار است امروز جلسه سرنوشت سازی در هیات مدیره استقلال برگزار شود و اعضا در مورد ماندن یا نماندن قلعه نوعی به همفکری بپردازند به پیشنهاد یکی از اعضای هیات مدیره گزینه مناسبی برای جانشینی قلعه نوعی پیدا شده و از این مربی باید به عنوان آلترناتیو احتمالی ژنرال نام برد.

پس از اینکه اخباری مبنی بر رد حضور کرانچار در تیم ملی امید از سوی وزارت ورزش به گوش رسید، استقلالی‌ها سریعا به فکر افتادند تا مذاکراتی را با کرانچار انجام بدهند. البته فعلا اقدامی در این خصوص انجام نشده است و قرار است موضوع در جلسه هیات مدیره مطرح شود و در صورت تایید اقدامات لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره افشارزاده با اسکوچیچ هم به گوش می رسید که در نهایت این موضوع از سوی مسئولان باشگاه استقلال تکذیب شد ولی حالا شنیده‌های ما حاکی از این است که اگر قلعه نوعی در دو بازی آینده استقلال نیز نتواند شرایط را بهبود بخشد آن وقت است که حضور کرانچار به عنوان سرمربی استقلال به صورت جدی بررسی خواهد شد. در این خصوص با خبر شدیم که امروز در جلسه هیات مدیره استقلال اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و قلعه‌نوعی در دو بازی آینده نیز سرمربی استقلال خواهد بود مگر اینکه خودش تصمیم به استعفا و جدایی بگیرد.

 همچنین لازم به ذکر است که هیات مدیره قصد ندارد اولتیماتومی به قلعه نوعی بدهد ولی اگر نتایج در دو بازی آینده بهبود بخشیده نشود آن وقت است که کرانچار که در حال حاضر در آب نمک خوابانده شده است وارد گود خواهد شد. این در حالی است که کرانچار پیش از این سرمربی پرسپولیس بوده!

  اخبار ورزشی  - نود