ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بمب بزرگ نقل و انتقالات والیبال منفجر شد


پاسور سرشناس لهستانی که مدال‌های طلا و برنز لیگ جهانی و نقره قهرمانی جهانی را در کارنامه دارد در تصمیمی شگفت انگیز از تیم ترنتینو ایتالیا به یک باشگاه ایرانی منتقل شد.

خبرگزاری مهر: لوکاس ژیگالدو تصمیم به حضور در لیگ ایران گرفت. این خبری است که سایت والیبال جهان از آن به عنوان بمب ترانسفر یاد کرده است. در چند ماه گذشته اخبار زیادی مبنی بر پیوستن او به لیگ روسیه یا لهستان منتشر شده بود. برخی منابع نیز از ادامه فعالیت وی در سری A ایتالیا خبر دادند.

بمب بزرگ نقل و انتقالات والیبال منفجر شد

تیم بانک سرمایه که به تازگی وارد عرصه لیگ برتر ایران شده و با بازیکنان بزرگی از جمله شهرام محمودی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، مصطفی شریفات، پوریا فیاضی توافق حاصل کرده است با این پاسور سرشناس به توافق رسیده تا ژیگالدو فصل آینده در لیگ والیبال ایران حضور داشته باشد.

ژیگالدو ۲۰۱ سانتیمتری فصل قبل در تیم ترنتینو ایتالیا حضور داشت و با این تیم اسکودتو را نیز فتح کرد. این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های زنیت کازان و فاکل روسیه و هالک بانک ترکیه را نیز دارد.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با بمب نقل انتقالات ایران و پرسپولیس شجاع خلیل زاده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات استقلال/مشکل بزرگ علی دایی برای جذب بمب نقل و انتقالات



 اخبار,اخبار ورزشی,وضعیت نقل‌ و انتقالات استقلال

 
اخبار ورزشی - آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات استقلال/ 2 ستاره فولاد درآستانه آبی پوش شدن/5 نفر در لیست سیاه

باشگاه استقلال ضمن مذاکره با برخی بازیکنان برای حضور در این تیم بازیکنانی نظیر اکبرپور، اولادی، نیکبخت واحدی، غلام‌نژاد و نظری را در لیست مازاد خود قرار داده است.

 باشگاه استقلال قصد دارد برای فصل آینده بختیار رحمانی، ها‌فبک بازیساز فولاد خوزستان، اسماعیل شریفات دیگر بازیکن این تیم و وحید طالب‌لو، دروازه‌بان سابق خود را به خدمت بگیرد که در این میان مذاکرات اولیه با طالب‌لو انجام شده است.

همچنین این باشگاه با بازیکنانی نظیر آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شده که از این میان آنها با آرش برهانی به توافق رسیده است.

همچنین استقلال سیاوش اکبرپور، مهرداد اولادی، نیکبخت واحدی، غلام‌نژاد و مهدی نظری را در لیست مازاد خود برای فصل آینده قرار داده است.


                                      ..............................................


مشکل بزرگ علی دایی برای جذب بمب نقل و انتقالات/کریم انصاری فرد جایگزین می شود؟

سال گذشته برای یعقوب کریمی 850 میلیون تومان گرفتیم.

  پس از درخشش نفت در لیگ برتر سیزدهم، بسیاری از بازیکنان این تیم مدنظر باشگاه های دیگر قرار گرفته اند. نفتی ها مشکل چندانی با نفس فروش ستاره های شان ندارند اما برای صدور رضایت نامه آن ها مبالغ قابل توجهی می خواهند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال نفت تهران اعلام کرد:«حاضر به فروش رضا نوروزی و امین حاج محمدی هستیم اما با توجه به قراردادهای بلندمدت مان با این دو بازیکن، رضایت نامه آن ها را ارزان صادر نخواهیم کرد. ما سال گذشته از فروش یعقوب کریمی 850 میلیون تومان دریافت کردیم و با این مبلغ 4 بازیکن به تیم آوردیم که همگی تبدیل به مهره های کارآمدی شدند. برای فروش نوروزی و حاج محمدی نیز چنین برنامه ای داریم. پرسپولیسی ها اگر تمایلی به جذب نوروزی دارند، باید 600 میلیون برای صدور رضایتنامه به ما بپردازند».

با این تفاسیر به نظر می رسد علیرغم شرابط مالی خوب این فصل سرخپوشان، روند پیوستن نوروزی به پرسپولیسی با مشکلاتی همراه شود. او در صدر لیست مهاجمان مدنظر دایی بالاتر از کریم انصاری فرد قرار دارد اما قرارداد آزاد کریم و رضایتنامه 600 میلیون تومانی نوروزی می تواند این لیست را با تغییراتی مواجه کند. آیا علی دایی همچنان بر جذب مهاجم نفت تهران اصرار خواهد ورزید یا کریم انصاری فر دوباره مد نظرعلی دایی قرار می گیرد یانه ؟
اخبار ورزشی - ایسنا,آی اسپورت