ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلیط پرسپولیس - راه آهن تمام شد


همه بلیط های الکترونیکی دیدار پرسپولیس - راه آهن فروخته شد و به اتمام رسید.

خبرگزاری فارس: بلیط الکترونیکی بازی پرسپولیس و راه آهن با استقبال هواداران خریداری و اتمام رسید. بر این اساس حراست فدراسیون فوتبال از تماشاگران و هوادارانی که موفق به خرید بلیط الکترونیکی نشده اند تقاضا کرده است برای تماشای بازی از رسانه ملی تماشاگر این بازی باشند.

محمد حسین حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.


ویدیو مرتبط :
خرید همه بلیط های بازی پرسپولیس توسط هدایتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش 23 درصدی بلیط پرسپولیس - راه‌آهن


سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر ایران نشان می‌دهد اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه نیمی از بلیت بازی هفته پایانی پرسپولیس و راه‌آهن فروش رفته صحت ندارد.

ورزش سه: مسئولان باشگاه پرسپولیس چند وقتی است به دنبال رایگان کردن تماشای بازی تیم فوتبالشان در دو مسابقه خانگی لیگ پانزدهم هستند اما حساسیت این بازی‌ها موجب شده بسیاری از هواداران سرخ پوش از حالا برای تهیه بلیط اقدام کنند.

حساس‌ترین دیدار پرسپولیس در سه هفته پایانی که احتمال دارد با جشن قهرمانی هم برای آنها همراه باشد دیدار هفته سی‌اُم مقابل راه‌آهن است که روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تماشاگران این تیم که نمی‌خواهند قهرمانی احتمالی‌شان بعد از هشت سال در لیگ برتر را از دست بدهند تا ظهر امروز دوشنبه 22 هزار و 478 بلیط این مسابقه را خریداری کردند که 23.6 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی را تشکیل می‌دهد.

سامانه هواداری فوتبال ایران که اسپانسرینگ استقلال و پرسپولیس را نیز برعهده دارد امروز اعلام کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس که در تلاش برای رایگان کردن تماشای بازی تیمشان برابر راه‌آهن بودند متوجه شدند نیمی از بلیط‌ها به فروش رفته است؛ اما آمار سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر ایران نشان می‌دهد این اتفاق نیفتاده و هنوز 72 هزار و 747 صندلی و جایگاه برای خرید بلیط توسط تماشاگران باقی مانده است.

بر اساس سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر ایران هنوز 29 هزار و 613 بلیط طبقه پایین و 43 هزار و 134 بلیط طبقه بالا ورزشگاه آزادی به فروش نرفته است و هواداران می‌توانند در فاصله 18 روز مانده به آغاز دیدار پرسپولیس و راه‌آهن برای خرید بلیط این مسابقه اقدام کنند.