ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلیط بازی پرسپولیس رایگان شد


مسئولان باشگاه پرسپولیس طبقه دوم ورزشگاه آزادی را برای هواداران خود رایگان کردند.

خبرآنلاین: مسئولان باشگاه پرسپولیس طبقه دوم ورزشگاه آزادی را برای هواداران خود رایگان کردند.

پرسپولیس فردا ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان، صدرنشین لیگ برتر است. پرسپولیسی ها که می دانند ممکن است هواداران زیادی به ورزشگاه نروند، برای ترغیب تماشاگران تصمیم گرفته اند طبقه دوم ورزشگاه را برای هواداران خود رایگان کنند.

به این ترتیب ممکن است هواداران بیشتری به ورزشگاه بروند و سرخپوشان را مقابل صدرنشین لیگ حمایت کنند. پرسپولیس فردا به مصاف تیمی می رود که در تمام 16 مسابقه قبلی اش تنها 5 گل خورده و بهترین خط دفاع لیگ را دارد. از طرفی پرسپولیس هم با 23 گل زده، بعد از استقلال که 26 گل زده دارد، دومین خط حمله خوب لیگ را دارد و مصاف خط حمله خوب پرسپولیس با دفاع مستحکم استقلال خوزستان دیدنی است.


ویدیو مرتبط :
خرید همه بلیط های بازی پرسپولیس توسط هدایتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماشای بازی پرسپولیس و بنیادکار رایگان شد



اخبار,اخبارورزشی,دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار

دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار برای تماشاگران رایگان شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم قرعه‌کشی فینال جام حذفی فوتبال ایران، مهدی تاج اعلام کرد که دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار برای تماشاگران رایگان است و هواداران پرسپولیس می‌توانند این دیدار را به صورت رایگان در ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

دیدار پرسپولیس و بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه 16 اردیبهشت ساعت 18:30 برگزار می‌شود.


  اخبار ورزشی  -  ایسنا