ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلان: رکوردشکنی زلاتان عجیب نیست


لورن بلان، سرمربی پاری سن ژرمن به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیمش پس از تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن پرداخت و گفت که از این رکوردشکنی تعجب نکرده است.

ورزش سه: زلاتان شب گذشته دو گل از روی نقطه پنالتی زد تا با 110 گل، بالاتر از پائولتا به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

بلان در این رابطه گفت:" زلاتان یک بازیکن خیلی خوب است، یک بازیکن بزرگ. تنها باید به آمار او توجه کرد.او با این آمار غیرعادی، یک بازیکن عادی نیست. برایم عجیب نیست که او توانست چنین رکوردی را در چنین زمان کوتاهی بشکند."

بلان درباره پیروزی تیمش گفت:" نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازی را اداره کنیم. مارسی سعی داشت به ما ضربه وارد کند و این موضوع کارمان را سخت کرده بود. خیلی تیم‌ها تلاش می‌کنند چنین کاری انجام دهند ولی مارسی جراتش را داشت. مارسی در طول 25 دقیقه اول خیلی خوب بود."


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب و عجیب رونالدو به رکوردشکنی های مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه عجیب زلاتان به پدیده رئال‌مادرید



اخبار,اخبارورزشی,رئال‌مادرید

ستاره عجیب و غریب پاری‌سن‌ژرمن از پدیده رئال‌مادرید درخواست جالبی کرد.

به گزارش تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری‌‌سن‌ژرمن به مارتین اودگارد، پدیده نروژی رئال‌مادرید توصیه کرد هر چه زودتر راه خود را از پدرش جدا کند تا کم کم به یک مرد واقعی تبدیل شود.

زلات درباره نوجوان حاضر در مادرید گفت:« به نظرم او برای پیشرفت باید ابتدا خود را از سلطه پدرش خارج کند و سپس به پیشرفت بیشتر بیندیشد.»

او این اظهارات را در پایان بازی دوستانه سوئد مقابل نروژ(اولین تقابل با اودگارد) و در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های پدیده نروژی به زبان آورد.

بازیکن سابق میلان درباره نصایحش به اودگار توضیح بیشتری داد:« کار او خیلی سخت است چون باید از زیرسایه پدرش بیرون بیاید و در فرصت مناسب زندگی کردن مانند یک مرد را تمرین کند.مارتین برای پیشرفت چاره‌ای غیر از دوری از سلطه پدرش ندارد.او ساده و خوب بازی می‌کند، توپ از دست نمی‌دهد و فرصت زیادی برای پیشرفت دارد. شانس بزرگ اودگارد، بازی در تیم ملی آن هم با این سن و سال اندک است. باید صبر کنیم ببینیم رئال‌مادرید برای پسر نروژی باشگاه مناسبی خواهد بود یا نه.»


 اخبار  ورزشی  - تسنیم