ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلان: رئالی‌ها همانند باد پرواز می‌کنند


سرمربی PSG در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شاگردانش هشدار داد که حریف‌شان در ضدحملات فوق‌العاده سریع است.

خبرگزاری تسنیم: لوران بلان که شاگردانش از ساعت 22:15 امشب (چهارشنبه) در گروه A از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دوپرنس پذیرای رئال مادرید هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: این بازی برای پرستیژ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خیلی خاص و فوق‌العاده خواهد بود، جایی که ما مقابل یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا بازی خواهیم  کرد. وقتی ترکیب رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم، سخت است که بگوییم دو تیم در یک سطح هستند. برای اینکه متوجه تفاوت دو تیم شوید، تنها لازم است که به تالار افتخارات باشگاه رئال مادرید نگاهی بیندازید. رئال تیم سطح بالایی در اروپاست، اما PSG هنوز به آن سطح نرسیده است.

وی افزود: به هر حال ما قادر به شکست رئال مادرید هستیم، چون در خانه بازی می‌کنیم، چون کیفیت لازم را داریم، چون پیش از این هم بارسلونا، یکی از بهترین تیم‌های اروپا را شکست داده‌ایم. در هر صورت باید به حریفان خود احترام بگذاریم، ولی می‌توانیم با برد مقابل رئال زمین را ترک کنیم. البته این بازی سرنوشت‌سازی نخواهد بود، هرچند دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید با هدف هستند.

سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه در ادامه با تمجید از ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها تصریح کرد: همه چیز کریستیانو رونالدو را دوست داشتم. تنها به آماری که او از خود بر جای گذاشته نگاه کنید. رونالدو یکی از دو جذابیت فرازمینی فوتبال مدرن است. کریس در تمامی بخش‌ها خوب است، او سریع است، قادر به گذر از سد مدافعان است و گلزنی هم می‌کند. از این رو طبیعی است که در این بازی چشم از او بر نداریم. البته ما برنامه ضدرونالدیی نداریم، قرار نیست کار خاصی در قبال او انجام دهیم و تنها هوشیار خواهیم بود.

بلان در پایان خاطرنشان کرد: رئالی‌ها به نظر می‌رسد از انجام دفاعی مستحکم و زدن ضدحملات خوشحال هستند، چون بازیکنان لازم برای انجام این کار را دارند، بنابراین همانند باد پرواز می‌کنند. در یک لحظه احساس می‌کنید که در آستانه گلزنی به رئال مادرید هستید، ولی ناگهان چند ثانیه بعد دروازه شما باز می‌شود. آنها بازی تأثیرگذاری را به نمایش می‌گذارند.


ویدیو مرتبط :
امید به پرواز همانند پرندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکه رئالی‌ها را به باد تمسخر گرفت +عکس


مدافع بارسلونا دست بردار رفتارهای تحریک آمیز خود علیه رئال مادرید نیست و با گذاشتن پستی در توییتر رئالی‌ها را به باد تمسخر گرفت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا موفق شد که با سه گل کادیس را از پیش‌رو بردارد اما ممکن است که این تیم به خاطر استفاده کردن از بازیکن محروم خود از این رقابت‌ها کنار گذاشته شود.

دنیس چریشف که قبل از پیوستن به رئال مادرید بازیکن ویارئال بوده است سه اخطاره بود و نمی‌توانست در این دیدار به میدان برود اما بنیتس از این بازیکن روسیه‌ای در ترکیب اصلی تیم خود استفاده کرد و به همین خاطر رئال در آستانه حذف از جام حذفی است.

این اشتباه وحشتناکی که باشگاه رئال مادرید انجام داده است به نظر می‌رسد باعث خوشحالی جرارد پیکه مدافع بارسلونا شده است. او در صفحه اجتماعی خود در توییتر به این رسوایی کهکشانی‌ها واکنش نشان داد و آنها را به باد تمسخر گرفت.

این برای نخستین بار نیست که پیکه دست به چنین رفتارهای تحریک آمیر و تمسخر آمیز علیه رئالی‌ها می‌زند. او در بین هواداران رئال مادرید به خاطر چنین رفتارهای زننده‌ای که دارد بازیکن منفوری است و در دیدار اخیر دو تیم هم که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد به شدت او را هوو کردند.

پیکه رئالی‌ها را به باد تمسخر گرفت +عکس