ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلان: خاطرات خوبی از حضور در منچستر دارم


سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است تیمش در تقابل با منچسترسیتی کار آسانی در پیش ندارد.

خبرگزاری میزان: لوران بلان در آستانه دیدار حساس چهارشنبه شب مردانش برابر منچسترسیتی در دیدار خانگی دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری اظهار داشت: خاطرات خیلی خوبی از شهر منچستر دارم؛ زمانی که برای منچستریونایتد بازی می‌کردم. منچسترسیتی هم حالا فاصله‌اش را با منچستریونایتد کم کرده و تبدیل به باشگاه بزرگی شده است، البته نباید فراموش کنیم که آنها در دهه 1970 میلادی هم تیم قدرتمندی بودند.

وی ادامه داد: در چنین بازی‌هایی تجربه حرف اول را می‌زند و سرنوشت بازی روی جزئیات رقم می‌خورد. پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن منچسترسیتی به عنوان حریف‌مان، برخی گفتند قرعه خوبی نصیب‌تان شد که به بارسلونا و رئال‌مادرید نخوردید، ولی به بازیکنانم هشداری جدی دادم که به حرف آنها گوش نکنند. کسانی که چنین حرفی زدند، فوتبال را اصلاً درک نمی‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: ما در ورزشگاه «پارک‌دو پرنس» مقابل تیمی باکیفیت که خط حمله‌ای قوی دارد، قرار می‌گیریم. به لحاظ بازیکنی آنها نسبت به ما باکیفیت‌تر هستند. به هر حال دو بازی سخت و نزدیک در تقابل با منچسترسیتی در پیش داریم.


ویدیو مرتبط :
بلان: دی ماریا پیشرفت خوبی داشته است (زیرنویس فارسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری؛ پرسپولیس تیم قدرتمند سابق نیست اما اسم بزرگی است / با هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی دارم



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر

 

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: «من در هر تیمی بوده‌ام با تمام وجود برای آن تیم و پیراهن بازی کردم و اکنون هم بازیکن ملوانم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.»

تیم فوتبال ملوان انزلی با 12امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و روز گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر توانست تراکتورسازی تیم چهارم جدول را متوقف کرد. ملوان جمعه هفته باید مقابل پرسپولیس در تهران بازی کند. با پژمان نوری گفت و گویی در مورد وضعیت ملوان انجام دادیم:

* بازی با تراکتورسازی چطور بود؟
- این مسابقه بیشتر فیزیکی بود و در میانه میدان درگیری‌های زیاد فوتبالی به وجود آمد ما مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم به گل برسیم و پیروز هم شویم اما موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم و کمی هم بدشانس بودیم. خود من در دو صحنه می‌توانستم گلزنی کنم که بخت با من یار نبود.

* هفته آینده هم مقابل پرسپولیس در تهران بازی دارید؟
- ما این هفته دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادیم ولی هفته آینده برای امتیاز گرفتن به تهران می‌رویم و امیدواریم که مقابل پرسپولیس موفق شویم.

* البته پرسپولیس دیگر آن تیم قدرتمند فصول گذشته نیست و شانس پیروز شدن هم دارید؟
- بله پرسپولیس دیگر آن تیم قدرتمند سابق نیست اما اسم خیلی بزرگی است و در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش خیلی خوب بازی می‌کند و بازی آسانی نخواهیم داشت.

* شما در پرسپولیس هم بازی کرده‌اید و مورد توجه هواداران این تیم هم بودید.
- بله من از دوران حضورم در پرسپولیس و هواداران خونگرمش خاطرات خوبی دارم و همواره به آنها احترام می‌گذارم. من در هر تیمی بوده‌ام با تمام وجود برای آن تیم و پیراهن بازی کردم چون من عاشق فوتبال هستم و اکنون هم بازیکن ملوانم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.

* شما در نیم فصل اول در ملوان نبودید و این تیم خیلی مشکل داشت و اکنون هم در آخر جدول است فکر می‌کنید ملوان در لیگ برتر بماند؟
- مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردیم و با این مسابقه به آینده امیدوار شدیم و اگر بتوانیم همین شیوه بازی را در آینده هم اجرا کنیم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

* کی روش از قلعه‌نویی و درخشان انتقادهای زیادی کرد نظر شما در این مورد چیست؟
- در حال حاضر تمرکزم روی تیم ملوان است و می‌خواهم برای این تیم مثمر ثمر باشم. ترجیح می‌دهم فعلا در این مورد حرفی نزنم.
اخبار ورزشی - فارس