ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلان: از سبک بازی رئال خوشم نمی آید


لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن، در نشست خبری بازی تیمش با رئال، صراحتا از سبک بازی رئال مادرید رافا بنیتس انتقاد کرد.

ورزش سه: پاری سن ژرمن امشب در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان رئال مادرید است. دیداری که از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و هر دو تیم با کسب دو پیروزی، در صدر گروه A قرار دارند.

لوران بلان در نشست خبری این بازی و در مورد چگونگی رویارویی تیمش برابر رئال گفت:" نمی دانم رئال مادرید مقابل ما چگونه بازی خواهد کرد و از فلسفه بازی این تیم مقابل خودمان هم اطلاعی ندارم. سبک بازی ما را همه دنیا می دانند. ما دوست داریم مالکیت توپ و زمین را در اختیار بگیریم و هجومی بازی کنیم. این همان شیوه ای است که بازیکنان نیز آن را دوست دارند و مورد علاقه خودم نیز است.

بازی های رئال از ابتدای فصل را دیده ام. این تیم در دفاع، خوب و موثر بازی می کند و گل های کمی دریافت کرده است. امشب دو فلسفه متفاوت فوتبالی مقابل هم قرار می گیرند و نمی دانم کدام یک موثرتر خواهد بود.

رئال مادرید امسال، بیشتر به سیستم ضد حمله روی آورده است و در انجام این کار نیز سریع هستند. آنها از سبک بازی آنچلوتی فاصله گرفته اند. رئال ممکن است در سی ثانیه کار شما را تمام کند. آنها با فلسفه آنچلوتی هم نتیجه می گرفتند و با این فلسفه جدید هم تا بدینجا خوب کار کرده اند ولی صادقانه بگویم که از سبک فعلی بازی رئال خوشم نمی آید و رئال مادرید آنچلوتی را ترجیح می دادم."


ویدیو مرتبط :
آهنگ خوشم میاد عه او چشات - سبک جدید موزیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلان: رئال‌ در بازی رفت ما را غافلگیر کرد


سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که بازی رفت شاگردانش برابر کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا او را غافلگیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در آستانه دیدار برگشت تیم‌های رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، لوران بلان، سرمربی پاریسی‌ها با تأکید بر اینکه از شنیدن انتقادات درباره عملکرد PSG در بازی رفت خسته شده است، اظهار داشت: در آن بازی رئال‌ مادرید با تفکر هجومی بازی می‌کرد و می‌خواست بازی را تحت کنترل داشته باشد و در عین حال چشم به ضدحملات داشت.

بلان با بیان اینکه آنخل دی‌ماریا در در ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن برابر رئال‌‌مادرید به میدان خواهد رفت، افزود: در فرانسه همه ما فکر می‌کردیم که رئال‌ مادرید برای ارائه یک بازی دفاعی به میدان خواهد آمد و فقط به ضدحملات چشم می‌دوزد اما اتفاقی که رخ داد دقیقاً عکس پیش‌بینی ما بود.

سرمربی قهرمان فرانسه درباره برنامه‌هایش برای بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز عنوان کرد: من باید متفاوت فکر کنم. درست است که در ابتدای فصل، مادرید شیوه خاصی برای بازی داشت اما آن شیوه بازی مربوط به زمانی می‌شد که بازیکنان مصدوم رئال حضور نداشتند. بازیگشت آنها اما به رئال اجازه داده که در پی برقراری تعادل در شیوه بازی‌اش باشد. بازیکنانی هستند که به دوندگی فراوان در زمین بازی عادت ندارد و به همین دلیل در پست خود باقی ماندند. رئال بازی رفت تیم قدرتمندی بود و به همین دلیل ما نتوانستیم پا به پایش بازی کنیم. در واقع آن رئال ما را غافلگیر کرد با این حال ما هم عملکرد قابل قبولی داشتیم.

بنیتس در پایان تأکید کرد: شما از من پرسیدید که درباره رئال‌ مادرید دفاعی چه فکری می‌کنم اما دیدید که سبک بازی این تیم کاملاً متضاد و کاملاً هجومی بود. آنها می‌خواستند بازی را کنترل و در ضدحملات ما را غافلگیر کنند. فکر می‌کنم که رئال در دیدار رفت توانست طبق برنامه‌ای که داشت، بازی کند.

تیم‌های رئال‌ مادرید و پاری‌سن‌ژرمن امشب (سه‌شنبه) از ساعت 23:15 در خانه کهکشانی‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.