ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلاتر نامزدی خود را رسما اعلام کرد


رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نامزدی خود را به طور رسمی برای یک دوره ریاست جدید در فیفا اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: سپ بلاتر بعد از اجلاس هیات رئیسه اجرایی فیفا در زوریخ اظهار داشت: می‌خواهم برای پنجمین دوره به عنوان رئیس فیفا حضور یابم و به این سازمان خدمت کنم.

این مدیر سوئیسی 78 ساله از سال 1998 به عنوان رئیس فیفا مشغول به کار است.

در پایان ماه اوت میشل پلاتینی 59 ساله و رئیس یوفا اعلام انصراف برای نامزدی ریاست فیفا کرد. به نظر می‌رسد در انتخابات مورخ 29 مه سال 2015 فیفا تنها رقیب بلاتر بسیار با تجربه و قدرتمند،‌ ژروم چمپانیه 56 ساله از کشور فرانسه باشد.


ویدیو مرتبط :
سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs رسما اعلام شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنا هاتاوی رسما" نامزدی اش را اعلام کرد



 

 

 

آنا هاتاوی رسما

 

 

آنا هاتاوی و نامزدش در سال ۲۰۰۸ و بلافاصله بعد از جدایی این بازیگر از همسرش رافائلو فولیری با هم آشنا شدند. بعد از اینکه رافائلو به ۱۴ فقره پول شویی ، توطئه و تقلب متهم شد ، آنا هاتاوی فورا" از او طلاق گرفت و تصمیم گرفت برای یک مدت طولانی مجرد بماند اما آدام شولمن خیلی زود وارد زندگی او شد و برنامه هایش خراب کرد.

 

آنا هاتاوی در مورد نامزدش گفت:"من واقعا" عاشق آدام هستم . او همه برنامه های من را خراب کرد. من واقعا" تصمیم گرفته بودم برای مدتی مجرد بمانم اما مثل احمقها دوباره خیلی زود عاشق شدم ."

"آنا هاتاوی که قبلا" با ازدواج کردن مخالف بود با دیدن عروسی بهترین دوستش نظرش را کاملا" تغییر داد.

او گفت:"اخیرا" در مراسم عروسی بهترین دوستم که مثل خواهرم دوستش دارم ، شرکت کردم . حضور در این مراسم نظر و عقیده من نسبت به ازدواج را تغییر داد و زندگی من را متحول کرد.وقتی از نزدیک دیدم که بهترین دوستم به مردی که دوستش دارد تعهد داد که همیشه در کنارش بماند و کاملا" احساس کردم که این ازدواج و تعهد تا چه حد باعث شادی او شد ، نظرم درمورد ازدواج تغییر کرد."

"او در تمام طول شب آنقدر خوشحال بود که انگار روی یک حباب پرواز می کرد . با دیدن این صحنه واقعا" احساس کردم که ازدواج و مراسم عروسی خیلی مهم است زیرا در این مراسم دو انسان عاشق آغاز زندگی مشترکشان را جشن می گیرند."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب