ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلاتر: فساد قطر ادعایی نژادپرستانه است


رئیس فیفا در خصوص فاسد بودن پیشنهاد قطری‌ها برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: این ادعا ریشه در نژادپرستی دارد.

ایسنا: رئیس فیفا در خصوص فاسد بودن پیشنهاد قطری‌ها برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: این ادعا ریشه در نژادپرستی دارد.

سپ بلاتر در خصوص شک و شبهات مطرح شده نسبت به سلامت پیروزی قطر در کسب امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 گفت: در خصوص میزبانی قطر طوفانی علیه فیفا به راه افتاده است. متاسفانه به میزان زیادی نگاه‌های نژادپرستانه و تبعیض نژادی در این خصوص وجود دارد. این واقعا مرا ناراحت می‌کند.

کمیته اخلاق فیفا با مدیریت مایکل گارسیا، دادستان پیشین آمریکا مشغول بررسی صحت اتهامات نسبت داده شده به قطری‌ها مبنی بر رشوه دادن به اعضای کمیته اجرایی فیفا برای کسب امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 است، هرچند کمیته اجرایی فیفا خود را از این اتهام مبرا دانسته است.

این ادعا را نشریات انگلیسی چندی پیش با انتشار گزارش‌هایی مطرح کردند که در آنها اعلام شده بود محمد بن همام، نایب رئیس قطری پیشین فیفا رشوه‌ای 5 میلیون دلاری به همکاران خود داده است.


ویدیو مرتبط :
فساد فیفا سپ بلاتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر نخست‌وزیر قطر در خانه فساد



روزنامه فایننشنال تایمز فاش کرد:

دختر نخست‌وزیر قطر در خانه فساد

روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز فاش کرد که نیروهای امنیتی انگلیس دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را به اتهام مفاسد اخلاقی و فحشا در یک خانه فساد در لندن دستگیر کرده‌اند.

اعتدال:روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز نوشت که نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس روز گذشته به آپارتمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس به دلیل مظنون بودن به جای دادن اسلام‌گرایان در خود یورش بردند.

 

این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌افزاید: هنگام ورود به این آپارتمان نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس با صحنه غافلگیر کننده‌ای مواجه شدند، چون با خانه فسادی روبرو شدند که مخصوص عرب‌های مقیم لندن است.

آنها افراد این خانه را در وضعیت‌های نابهنجار و در حال ارتکاب زنا بازداشت کردند و غافلگیری‌ بزرگ برای آنها این بود که این نیروها پس از بازداشت افراد این خانه متوجه شدند، دختر شیخ "حمد بن جاسم"، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در بین این افراد است.

 

روزنامه فایننشنال تایمز تاکید می‌کند که نیروهای پلیس و امنیتی انگلیس "سلوی حمد بن جاسم"، دختر شیخ حمد، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را نیمه عریان با یک مرد بازداشت کرده‌اند.

به گزارش فارس، به محض بازداشت دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر سفارت قطر در لندن بسیار تلاش کرد که از درز این رسوایی به مطبوعات جلوگیری کند، اما یکی از عناصر دستگاه‌های امنیتی انگلیس یکی از روزنامه‌های محلی را از این خبر مطلع کرد./اعتدال

منبع:  فارس