ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلاتر: در مورد قطر برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اشتباه کردیم



 سپ بلاتر, بازی‌های جام‌جهانی ,فیفا,بلاتر: در مورد قطر برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اشتباه کردیم

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال معتقد است که انتخاب قطر به عنوان میزبان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند یک اشتباه باشد.

 سپ بلاتر برای اولین بار تأیید کرده است که انتخاب قطر برای میزبانی جام‌جهانی 2022 به دلیل دمای بالای هوای این کشور در ماه‌های ژوئن و جولای می‌تواند یک اشتباه باشد.

وی در این باره اظهار داشت: ما اشتباه کردیم. پس از صحبت‌ها، مشورت‌ها و بازبینی‌های انتقادی کل این مسئله به این نتیجه رسیدم که بازی‌های جام‌جهانی در تابستان قطر با دمای بالاتر از 40 درجه کاری شدنی نیست. به همین دلیل پیشنهاد دادم که کمیته اجرایی فیفا باید زمان برگزاری بازی‌ها را مورد بررسی مجدد قرار دهد و عواقب بازی کردن در زمستان را مورد نظر قرار دهد.

پیشنهاد فیفا می‌تواند برگزاری بازی‌ها ‌در ماه نوامبر باشد؛ راه حلی که در نشست بعدی با فدراسیون‌های عضو در سوم اکتبر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حرف و حدیث‌های زیادی اخیرا درباره تغییر زمان برگزاری بازی‌ها به گوش می‌رسد که در این میان لیگ برتر و بوندس‌لیگا هر دو از مخالفان اصلی توقف حداقل یک ماهه در رقابت‌هایشان هستند./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
تبانی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد ایران به بلاتر برای میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی قطر



پیشنهاد ایران به بلاتر,بازی‌های جام جهانی قطر


پیشنهاد ایران به بلاتر برای میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی قطر

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال از پیشنهاد ایران برای میزبانی از بعضی بازی‌های جام جهانی قطر در ایران خبر داد. او حاضر نشد در حاشیه حضورش در امارات بر روی واقعیت تاریخی "خلیج فارس" مهر تایید بزند اما از نام مجعول خلیج "ع ر ب ی" هم استفاده نکرد.

به گزارش ایسنا ، سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال که چند روز پیش به تهران سفر کرد، برای دیدن فینال جام جهانی نوجوانان به امارات سفر کرد.

او در نشستی خبری که در امارات برگزار کرد، سخنان جالبی را بر زبان آورد.

به نوشته روزنامه‌ "ایلاف" عربستان، بلاتر در نشستی خبری از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای همکاری با قطر در راستای برگزاری بعضی از بازی‌های جام جهانی 2022 در ایران خبر داد.

به نوشته این روزنامه‌ عربستانی قرار است که بلاتر امروز (شنبه) وارد قطر شود تا در این باره با سران فدراسیون فوتبال مشورت کند.

بلاتر در این نشست خبری، گفت: فدراسیون فوتبال ایران چهارشنبه گذشته به من پیشنهاد داد تا بعضی از بازی‌های جام جهانی قطر در ورزشگاه‌های ایران برگزار شود. پیش از این هم امارات چنین درخواستی را به ایران داده بود.

بلاتر در این نشست خبری درباره موضوعات دیگری هم صحبت کرد.

زمان جام جهانی 2022 قطر
به احتمال زیاد این رقابت‌ها بین دو ماه نوامبر و دسامبر برگزار خواهد شد تا با بازی‌های زمستانی 2022 همزمان نشود. البته هنوز در این زمینه زمان داریم و تصمیم نهایی را بعدا اعلام کنیم.

نقض حقوق کارگران در قطر
" باید بررسی‌های لازم در این زمینه انجام شود. فیفا با جدیت هر چه تمام‌تر این موضوع را پیگیری خواهد کرد"

خلیج فارسی یا ع ر ب ی!
" این مساله سیاسی است و فیفا در آن دخالت نمی‌کند"

- ریاست فیفا
" من الان رییس فیفا هستم. هنوز زود است که در باره نامزد شدن خود برای دور بعد سخن بگویم. همه می‌توانند خود را برای انتخابات ریاست فیفا نامزد کنند و این پست متعلق به شخص خاصی نیست"

- اختلاف با رونالدو
من مشکلی با رونالدو ندارم. اگر مشکلی هست باید رونالدو صحبت کند، چون از طرف من هیچ مشکلی وجود ندارد. رونالدو به احتمال زیاد جزو نامزدهای نهایی توپ طلا خواهد بود. 

/ایسنا