ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلاتر به كناره گیری از ریاست فیفا می اندیشد



 

 

 

بلاتر به كناره گیری از ریاست فیفا می اندیشد

 

سپ بلاتر رییس کنونی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ظاهرا قصد دارد زودتر از موعد از این سمت استعفا دهد و پست خود را به میشاییل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) واگذار کند.

به گزارش ساکر نت، گفته می شود بلاتر و پلاتینی پنهانی به توافق رسیده اند که رییس فیفا دو سال زودتر کناره گیری کند و بیش از این موج نارضایتی از این نهاد را به دنبال خود نکشد.

یک منبع آگاه در این باره گفت: حدس و گمان های زیادی در مورد اینکه بلاتر نمی تواند چهار سال در ریاست فیفا دوام بیاورد، وجود دارد.

وی افزود: برخی می گویند پلاتینی قرار است جای بلاتر را بعد از دو سال بگیرد. با توجه به تمرکز زیادی که روی اداره فیفا وجود دارد و تغییرات بسیاری که پیشنهاد شده است، این اتفاق احتمالا روی خواهد داد و مورد استقبال هم قرار خواهد گرفت.

نمایندگان فیفا و یوفا در روز 25 سپتامبر (3 مهر) جلساتی را در قبرس برگزار می کنند. در این جلسات مسائل روشن تر خواهند شد و در نتیجه بحث های جدیدی در مورد آینده بلاتر و پلاتینی به راه خواهد افتاد.

چندی پیش ساکر نت مطلب دیگری را در مورد توافق بلاتر و پلاتینی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه پلاتینی در انتخابات اخیر ریاست فیفا برای بلاتر رأی جمع کرده است به شرط اینکه بلاتر بعد از پایان دوره ریاستش، جای خود را به پلاتینی بدهد.

اکنون به نظر می رسد دو مردی که در رأس فوتبال جهان قرار دارند سعی می کنند به تدریج برنامه های خود را جلو ببرند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های سپ بلاتر در هنگام استعفا از ریاست فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بن علی کناره‌گیری کرد/ ریاست فیفا دوباره به بلاتر سپرده شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بلاتر پس از کناره‌گیری بن علی از ادامه حضور در دور دوم انتخابات فیفا، به مدت 4 سال دیگر و برای پنجمین بار در مسند قدرت ریاست فیفا باقی ماند.

با کناره‌گیری بن علی، بلاتر به عنوان رئیس فیفا دوباره می‌تواند در مسند قدرت بماند.

در پایان انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال آرای نمایندگان 209 فدراسیون خوانده شد که سپ بلاتر 133 رای کسب کرد. در حالی که علی بن‌الحسین 73 رای کسب کرد.

علت کشیده شدن به دور دوم این است که بلاتر نتوانست دو سوم آرا را از آن خود کند. در دور دوم نامزد اردنی از ادامه حضور در انتخابات کناره‌گیری خود را اعلام کرد تا سپ بلاتر برای پنجمین بار و به مدت چهار سال دیگر ریاست فیفا را برعهده داشته باشد.

 

اخبار ورزشی - فارس