ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بكام و هانری رودرروی فرگوسن



 

 

بكام و هانری رودرروی فرگوسن

 

در دیدار منتخب ستارگان آمریکا و من‌یونایتد

بكام و هانری رودرروی فرگوسن

ستاره 36 ساله و انگلیسی تیم لوس‌آنجلس‌‌گالاکسی آمریکا پس از گذشت سال‌ها مقابل تیم روزگار جوانی‌اش به میدان خواهد رفت.

به نقل از واشنگتن‌پست، دیوید بکام که از سال 1993 تا 2003 تا در خدمت شیاطین سرخ بازی کرد و نام خود را در عرصه ورزش حرفه‌ای سرزبان‌‌ها انداخت، از سوی اتحادیه فوتبال آمریکا برای دیدار دوستانه مورخ 27 جولای (چهارشنبه 5 مرداد) تیم منتخب ستارگان لیگ حرفه‌ای آمریکا برابر منچستریونایتد فراخوانده شد.
در این فهرست 22 نفره همچنین تیری هانری، مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه که سال‌ها با پیراهن آرسنال در پیکارهای مختلف برابر تیم سرآلکس فرگوسن به میدان رفت، نیز دعوت شده است.

فهرست بازیکنان دعوت‌شده به تیم منتخب ستارگان لیگ حرفه‌ای آمریکا برای این مصاف در شهر لوس‌آنجلس به این شهر است:

دروازه‌بان:
تالی هال (هوستون دینامو)، فرید مون‌دراگون (فیلادلفیا اونیون)

خط دفاع:
کوری اش (هوستون دینامو)، مت بسلر (اسپورتینگ کانزاس سیتی)، جئوف کامرون (هوستون دینامو)، بابی کونوی ( سن خوزه ارت‌‌کواکس)، شون فرانکلین (لوس آنجلس گالاکسی)،‌ جمیسون اولاو (رئال سالت لیک)،‌ هیت پیرس (چیواس )، تیم ریم ( ردبول نیویورک)

خط میانی:
کیل بکرمن (رئال سالت‌لیک)، دیوید بکام (لوس آنجلس گالاکسی)، براد دیویس (هوستون دینامو)، جک جیوس‌بوری (پورتلند تیمبرس)، شالری جوزف ( نیوانگلند روولشن)، نیک لابروکا (چیواس)

خط حمله:
خوان آژدلو (رد‌بول نیویورک)، عمر براو (اسپورتینگ کانزاس سیتی)، عمر کلومینگ (کولاردو راپیدز)‌، لاندون دونووان (لوس‌‌آنجلس گالاکسی)، تیری هانری ( ردبول نیویورک )، کریس ‌وندولوسکی (سن خوزه ارت‌کواکس)

 


ویدیو مرتبط :
برترین گلهای دانکن فرگوسن پسر جنجالی الکس فرگوسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: ما خوب بازی کردیم






اخبار سیاسی

 

تنها سه دقیقه از این دیدار گذشته بود که رونالدینیو، میلان را جلو انداخت و کلارنس سیدورف نیز پنج دقیقه به پایان بازی با یک گل دیگر امید میلانی‌ها را برای دیدار برگشت بیشتر کرد.




سرآلکس فرگوسن در این باره گفت: «به عقیده من، احتمال داشت امشب با چند گل اختلاف شکست بخوریم. بیست دقیقه اول بازی زمان بدی برای ما بود و یک گل را از روی بدشانسی خوردیم چون شوت رونالدینیو به پای بازیکن ما خورد. بعد از این گل به مدت بیست دقیقه آهنگ بازی‌مان بهم ریخت و مدتی طول کشید تا بتوانیم دوباره خود را بازیابیم ولی معتقدم که بعد از آن خوب بازی کردیم. گل اسکولز به ما کمک کرد و خوب موقعی صاحب این گل شدیم چرا که باعث بهبود بازی‌مان شد . گل‌ها بازی را تغییر می‌دهند و این گل بازی ما را دگرگون کرد.

به عقیده من می‌توان از وین رونی بهتر استفاده کرد. اکنون می‌توان رونی را با ۲۶ گل زده در این فصل در رده لیونل مسی، کریس رونالدو و کاکا قرار داد. رونالدینیو نیز نبوغ و استعداد فراوانی داشت و حدود یک سال است که بازی او افت کرده ولی ظاهرا درحال بازگشت به دوران آمادگی خود است .»