ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بكام و رویای حضور در تیم ملی انگلیس



 

 

بكام و رویای حضور در تیم ملی انگلیس

 

دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفت که از رویای خود برای بازگشت به این تیم دست نکشیده است.

به گزارش ساکرنیوز، او در اظهارنظری که رسانه های انگلیسی آن را '' نادر'' توصیف کردند گفت:من همچنان خوب بازی می کنم و در بهترین شرایط قرار دارم. از تیم ملی انگلیس هم خداحافظی نکرده ام.

بکام 36 ساله گفت: من شیفته آن هستم که بار دیگر برای انگلیس بازی کنم و بر این باورم که این کار را خواهم کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس اضافه کرد: اگر بازیکنی مصدوم و یا از ترکیب تیم خط خورد و من می توانستم جای او را پر کنم ؛ بدانند که می توانند روی من حساب کنند.

وی که احتمال می رود به باشگاه پاری سن ژرمن درفرانسه برود، افزود: هرگز نگفته ام که کارم در تیم ملی فوتبال انگلیس تمام شده است.


ویدیو مرتبط :
گل زلاتان به تیم ملی انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه‌بان تیم ملی در رویای حضور در یونایتد


دروازه بان تراکتورسازی می گوید اگر به لیگ برتر انگلیس رفت، کسی تعجب نکند.

خبرآنلاین: محمد رضا اخباری یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است. این دروازه بان جوان که امسال عملکرد خوبی در تراکتور داشته، در تیم ملی هم حضور دارد. اخباری مثل هر بازیکن دیگری رویاهای بزرگی در سر دارد. با آنکه انتقال دروازه بان های ایرانی به اروپا همیشه دشوار بوده، محمد رضا اخباری هم به فکر ترانسفر شدن به اروپاست.

او در گفت و گو با روزنامه گل از آرزوهای بزرگش می گوید و با اعتماد به نفس توضیح می دهد: «گلر منچستر یونایتد شدم تعجب نکنید.» اخباری همچنین درباره شکست مقابل استقلال در جام حذفی هم می گوید: «دست های گجت جلوی استقلال کم آورد.» اخباری با کارگاه گجت معروف است چراکه می گویند طوری دروازه بانی می کند که انگار چند دست دارد.