ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بكام: متاسفانه دوباره لیگ برتری نشدم



 

 

بكام: متاسفانه دوباره لیگ برتری نشدم

 

عدم تحقق یک رویا

بكام: متاسفانه دوباره لیگ برتری نشدم

بازیکن انگلیسی تیم لوس‌آنجلس گالاکسی گفت: متاسفم که نمی‌توانم با تاتنهام به لیگ برتر بازگردم.

دیوید بکام اظهار داشت: در فاصله زمانی خاتمه فصل فوتبال باشگاهی آمریکا تا شروع دوره بعد،‌ علاقمند به همکاری با تاتنهام برای دوره‌ای کوتاه بودم ولی به علت تغییر برنامه آماده‌سازی گالاکسی، فرصت این همکاری از دست رفت.

بازیکن با تجربه چهار سال گذشته لوسی‌آنجلسی‌ها افزود: از این بابت متاسفم که امکان کمک مهیا نشد. براساس برنامه فعلی، اوایل فوریه باید در تمرینات گالاکسی حاضر باشم. از این رو فرصت سه هفته‌ای برای بازی در تاتنهام باقی می‌ماند که این کافی نبود.

او ادامه داد: اگر می‌توانستم به لیگ برتر از طریق تاتنهام بازگردم، خیلی خوب می‌شد اما من با روسای گالاکسی صحبت کردم و متوجه شدم مشکلات عمده‌ای بخاطر مسائلی مثل بیمه و شرایط پزشکی وجود دارد.

با این اظهارات بکام که عصر روز گذشته بیان شد، نه فقط به رویای بازگشت او به لیگ برتر بلکه حتی رویای هواداران تاتنهام برای دیدن ستاره قدیمی با پیراهن تیم‌شان خاتمه داده شد.

در شرایطی که هری ردنپ، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام وعده کرده بود روز یکشنبه(دیروز) قرارداد دو ماهه‌ای را با این ستاره 35 ساله شاغل در لیگ حرفه‌ای ایالات متحده آمریکا امضا خواهد کرد، این پروژه بخاطر عدم توافق نهایی میان دو تیم لندنی و آمریکایی به شکست منتهی شد.

این مربی پس از مذاکرات نهایی، ساعتی قبل در جمع خبرنگاران حاضر شد و در این باره گفت: متاسفانه امکان جذب بکام برای مدت دو ماه بصورت قرضی میسر نشد. باتوجه به این نکته که تیم تحت قراردادش خواهان او در ماه فوریه است، ما نمی توانیم تنها برای سه هفته از وجودش در بازی‌ها بهره گیریم.

این مربی 63 ساله افزود: در عین حال قرار شد تا ابتدای فوریه یعنی حدود یک ماه دیگر، دیوید همراه با تیم اصلی تاتنهام تمرین کند و خودش را برای شروع فصل آماده‌سازی در آمریکا، آماده باقی نگه دارد.

این تحولات در حالی به سرعت شکل گرفتند که دو هفته قبل، ستاره مجرب اسبق منچستریونایتد، رئال‌مادرید و آ.ث‌میلان اظهار تمایل کرد در تیمی درجه اول از کشورش برای مدت 2 تا 3 ماه بصورت یار قرضی بازی کند و پس از سال‌ها، بازگشتی به لیگ برتر داشته باشد.

وی در این راه آنقدر مصمم بود که حتی تصور می‌کرد قراردادش را با تاتنهام برای مدت کوتاهی نهایی خواهد کرد تا روز یکشنبه آینده در هفته بیست‌وسوم با پیراهن سفید تاتنهام مقابل یاران سابق منچستری به میدان رود.

همچنین هیاهوی چنین حضوری در شرایطی فروکش کرد که تیم‌هایی نظیر وستهام و بلکبرن نیز خواهان عقد قرارداد سه ماهه با وی بودند.


ویدیو مرتبط :
بچه ها متاسفانه دوباره بایدتحملم کنید(توضیحات ویدئو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واترپلولیست های لیگ برتری به آب می زنند



هفته نخست دور رفت نوزدهمين دوره رقابتهاي واترپلو قهرماني باشگاه‌هاي ليگ برتر كشور از فردا /جمعه/ با برگزاري3 ديدار پيگيري مي‌شود.ايرنا، پس از وقفه‌اي دو ماهه فصل جديد مسابقات ليگ برتر واترپلو از روز جمعه اول آبان با برگزاري 3ديدار باقي مانده هفته اول اين رقابتها دنبال  خواهد شد.

بر اين اساس دو ديدار در اهواز اين هفته برگزار مي‌شود كه در نخستين ديدار نفت و گاز اميديه (مقام سوم فصل گذشته ليگ برتر واترپلو) ميزبان تربيت بدني فارس خواهد بود و در بازي دوم نيز تيم هيات شناي خوزستان پذيراي دانشگاه آزاد تهران است.

در سومين و آخرين ديدار هفته نخست ليگ برتر در اصفهان تيم فولاد ماهان سپاهان تيم چهارم فصل قبل به مصاف هيات شناي زنجان خواهد رفت.خاطر نشان مي‌شود در تنها ديدار برگزار شده از هفته نخست رقابتهاي ليگ برتر واترپلو، تيم نفت و گاز گچساران قهرمان فصل قبل اين رقابتها با نتيجه7بر8 مغلوب تربيت بدني گيلان شد .تا نوزدهمين دوره اين رقابتها با شگفتي آغاز شود.

بر اساس گزارش فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، نوزدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر واترپلو با شركت ‪ ۸تيم نفت و گاز اميديه، تريبت بدني فارس، هيات شناي خوزستان، دانشگاه آزاد تهران، فولاد ماهان سپاهان، هيات شناي زنجان، نفت و گاز گچساران و تربيت بدني گيلان در يك گروه به صورت ديدارهاي رفت و برگشت برگزار مي‌شود