ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بكام دوباره جنجال‌ساز شد !



 

 

 بكام دوباره جنجال‌ساز شد !

 

هافبك و كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس در آخرین روزهای سال 2010 و تحویل سال نو میلادی جنجال‌ساز شد. دیوید بكام كه در دو روز گذشته با انجام مصاحبه‌ای مبنی بر احتمال حضور مجددش در لیگ برتر انگلیس و تلاش برای بازگشت به تیم ملی وطنش، سوژه‌ اول مطبوعات بود، جنجال خبری تازه‌ای بپا كرد كه آن را تحت‌الشعاع قرارداد.

 

به گزارش فارس و به نقل از روزنامه اكسپرس، مطابق تازه‌ترین گزارش منتشرشده از زندگی خصوصی همیشه پرهیاهو و جنجالی این ستاره 35 ساله شاغل در تیم لوس‌آنجلس گالاكسی آمریكا، وی هفته گذشته به خاطر سال نو اقدام به انجام بیست‌ویكمین نقش خالكوبی روی بدن خویش كرد.

در حالی كه روش‌های منطقی و سالمی برای ایجاد هیجان نزد اعضای خانواده‌ها وجود دارد، وی این كار را از اعضا خانواده خود پوشیده نگه داشته تا در آغاز سال آنها متحیر كند.../فارس


ویدیو مرتبط :
جنجال دوباره مایلی کهن در برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر کریستیانو رونالدو دوباره جنجال ساز شد!+عکس



اخبار ورزشی - پسر کریستیانو رونالدو دوباره جنجال ساز شد!+عکس

ستاره تیم رئال مادرید و بازیکن تیم ملی پرتقال به پسرش اجازه نمی دهد که بفهمد مادر اصلی او کیست!

خواهر کریستیانو رونالدو این خبر را رسانه ای کرد.خانم الما خواهر رونالدو ستاره تیم رئال مادرید عنوان نمود هنگامی که پسر برادرش از وی سوال می نماید مادرش کیست و کجا رفته می گویم مادرت به اسمانها رفته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,کریستیانو رونالدو


اما اخیرا رونالدو و مادرش گویی از این حرف ناراحت شده و به وی گفته است که دیگر این جمله را بر زبان نیاورم.خانم الما می افزاید هنگامی که کریستینهو 4 ساله از مادرش می پرسد به وی می گویم مادرت به مسافرت رفته است.و دیگر چیزی سوال نمی نماید.

 

اخبار,اخبار ورزشی,کریستیانو رونالدو

 
مادر رونالدو خانم دولورس هفته گذشته اظهار نمود که پسر فوتبالیستش به وی گفته نام مادر پسرش هیچ موقع علنی نخواهد شد.خانم دولورس در مادرید زندگی می نماید تا در کنار پسرش به تربیت و بزرگ نمودن نوه اش هم بپردازد.پائولو سوسا کوستا وقایع نگار خانواده می گوید رونالدو احتمالا با ارینا شایک ازدواج خواهد نمود و مادرش این موضوع را دیر یا زود خواهد فهمید.

 

اخبار,اخبار ورزشی,کریستیانو رونالدو

 
به گزارش دیلی خبر سه سال قبل خواهر دیگر رونالدو به نام کاتیا طی مصاحبه ای با یکی از روزنامه های پرتقال مدعی شده بود که پسر برادرش در یکی از بیمارستانهای خصوصی از طریق اهدای رحم بدنیا امده است.در واقع تخم از زنی گرفته شده و در رحم زن دیگر پرورش یافته است و پسر برادرش دو مادر دارد.رونالو در سال 2010 با بیان این واقعیت که صاحب فرزندی شده است حیرت طرفدارانش را برانگیخته بود.

اخبار ورزشی - دیلی خبر