ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بعد از شاگردان محمد خاکپور، هندبالیست های ایران هم چین را بردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی هندبال ایران موفق شد تیم ملی چین را شکست دهد.

تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت. ایران این مسابقه را با نتیجه 36 - 18 و با اقتدار برد. ایران نیمه اول این دیدار را با نتیجه 17 - 10 برد.


هندبال ایران پیش از این به عربستان باخته بود و لبنان را هم شکست داده بود. مسابقه بعدی هندبالیست های ایران ساعت 19:30 روز پنجشنبه مقابل بحرین انجام می شود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
صعود شاگردان خاکپور به فینال امید های غرب آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرچم چین را به جای پرچم ایران بالا بردند!



اخبار,اخبارورزشی,بازیهای پاراآسیایی


 اخبار ورزشی - پرچم چین را به جای پرچم ایران بالا بردند!

اشتباه فاحش مسوولان برگزاری دومین دوره بازیهای پاراآسیایی 2014 هنگام اهدای مدال و بالابردن پرچم ها با اعتراض مسوولان کاروان ایران روبرو شد.

به گزارش ایرنا، در جریان مراسم اهدای مدال رقابت های دوی 100 متر مردان که حسین سعیدی نماینده کشورمان موفق به کسب مدال برنز شده بود، در کمال تعجب خبری از پرچم ایران نبود و به جای آن به اشتباه پرچم کشور چین برافراشته شد که این موضوع با اعتراض مسئولان کاروان ورزشی ایران همراه شد و این موضوع را گوشزد کردند.

* امروز هم مانند روزهای گذشته دانش آموزان کره ای برای تشویق ورزشکاران در ورزشگاه دوومیدانی حضور پیدا کرده اند هر چند که تعداد آنها بسیار اندک است و در سکوهای خالی ورزشگاه به چشم نمی آید اما با سر و صدایی که به راه انداخته اند اندکی از سکوت حاکم بر ورزشگاه کاسته اند.

* در جریان رقابت های ویلچررانی یکی از شرکت کنندگان در حین مسابقه سرنگون شد که مصدومیت این ورزشکار را به همراه داشت به طوری که تیم پزشکی بلافاصله با ورود به پیست مسابقه و هدایت سایر ویلچررانان اقدام به حمل وی با برانکارد به خارج از پیست کردند.

* دانش آموزان کره ای برای تماشای فینال بخشی از سکوهای سالن را پر کردند.

* تبم فوتبال پنج نفره نابینایان و تیم گلبال کشورمان برای تشویق نمایندگان ایران در گلبال زنان در سالن حاضر شدند.

* تیم ایران پیش از شروع فینال حلقه اتحاد تشکیل دادند و نام مولای متقیان در سالن طنین انداز شد.


 اخبار  ورزشی  - ایرنا