ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بشـین، پاشـو، چربی بسوزان



ورزشهای چربی سوز,تمرینات ورزشی چربی سوز

بشـین، پاشـو، چربی بسوزان
 حرکتهای ورزشی که بیشترین تاثیر را دارد و نمی شناسید
گاهی حرکت های ساده ورزشی و انجام آنها در طول روز، از ورزش متوالی در یک باشگاه بدنسازی تاثیر بیشتری دارند. فقط کافی است این حرکت ها را بشناسیم و درست انجام دهیم...
 راه رفتن
شما همیشه و همه جا می توانید این ورزش ساده را شروع کنید. فرقی نمی کند در خیابان اصلی نزدیک خانه یا پارک یا تردمیل؛ راه رفتن، ساده ترین و موثرترین ورزش برای سلامت و لاغری است. روزهای اول ۱۰ دقیقه زمان بگذارید و بعد از آن آرام آرام زمان را اضافه کنید تا به ۳۰ دقیقه در روز برسید.
دویدن آرام
اندامی عضلانی و کالری هایی که سوزانده شده، نتیجه قطعی و سریع دویدن آرام است. کافی است بعد از یک پیاده روی ملایم ۱۰ دقیقه ای، قدم هایتان را تندتر کنید تا ضربان قلبتان به آرامی بالا برود و در مرحله ای آن را نگه دارید و فقط ۱۰دقیقه با یک سرعت یکنواخت، آرام بدوید. در روزهای بعد این زمان را بیشتر کنید و بعد از تمام شدن زمان، برای بازگشت ضربان قلب به حالت عادی، ۵ دقیقه آرام راه بروید.
حرکت اسکواش
در این حرکت عضلات مختلفی مثل عضلات شکم، ران، ساق پا و... درگیر می شوند و به راحتی هم کالری بیشتری سوزانده می شود و هم این عضلات تقویت می شوند. برای انجام این حرکت، پاها را به اندازه سرشانه باز کنید. کمر را به سمت جلو خم کنید و حواستان باشد که کمر صاف باشد.

دست ها را به هم قلاب کنید و روی زانوها بنشینید و بلند شوید. برای اینکه از انجام صحیح این حرکت مطمئن باشید، باید بدانید که زانو و مچ پا در یک راستا قرار دارند و سر به سمت زمین خم نشود.
حرکت اسکواش روی صندلی
این حرکت هم دقیقا شبیه حرکت اسکواش است با این تفاوت که آن نشست و برخاست روی زانو، روی صندلی انجام می شود. صندلی را پشت سرتان بگذارید و با دست محل نشستن را پیدا کنید تا خدای نکرده در حال حرکت، جای صندلی را گم نکنید و دچار آسیب جدی نشوید.
حرکت لانگز
در این حرکت هم تمام عضله های بدن درگیر می شوند. برای این حرکت، پای راست خود را به اندازه یک قدم جلو ببرید و پای چپ را عقب نگه دارید. کمر را صاف کنید و روی زانوها خم شوید. باید حواستان باشد که کمر صاف بماند و زانوی پای چپ هم به سطح زمین برخورد نکند.
حرکت لانگز؛ اکسترا چلنج
در این حرکت حالت بدن شبیه حرکت لانگز است اما پاها به اندازه سرشانه باز می شود و یک درمیان، بدن به سمت یکی از پاها خم می شود.
حرکت پوش آپ
این حرکت عضلات شکم، شانه، گردن و پشت ساق پای شما را تقویت می کند. برای انجام آن، روی زمین دراز بکشید، نوک انگشتان پا را بالا ببرید و با کمک دست ها بدن را از روی زمین بلند کنید و برای چند دقیقه ای در این حالت بمانید. با انجام این تمرین، فواصل زمانی که می توانید بدن را در این وضعیت نگه دارید، بالا می رود و این یعنی عضلات شما تقویت شده و چربی ها سوزانده شده اند.
حرکت پوش آپ؛ سخت یا آسان
مراحل اولیه این حرکت دقیقا شبیه حرکت پوش آپ است با این تفاوت که ساق پاها به هم قفل می شود و باید روی زانو بلند شوید. در این حالت تلاش کنید تا بدون خوابیدن روی زمین، با دست ها، حرکت بالا و پایین انجام دهید.
دراز و نشست
یک حرکت ساده که یاد دوران مدرسه می افتیم. این حرکت برای سوزاندن چربی ها و تقویت عضلات بدن بسیار مفید است.

پس به هیچ وقت از آن نگذرید و مرتب در خانه و در فواصل زمانی مختلف آن را تکرار کنید. حرکت صحیح هم این است که روی زمین دراز بکشید و بدن را از سینه، از زمین بلند کنید. در زمان انجام این ورزش حواستان باشد که به گردن فشار نیاورید تا آسیبی به مهره های ستون فقرات نرسد.
منبع:aftabir.com


ویدیو مرتبط :
چربی گیر،چربی گیر فایبرگلاس،چربی گیر پلی اتیلن،چربیگیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چربی شکم و راههای رهایی از آن



چربی ذخیره شده در شكم یكی از مقاوم ‌ترین و در عین حال هشدار دهنده ‌ترین نوع چربی هاست.افزایش دور كمر آقایان بیش از 102 سانتی‌متر و در خانم ها بیشتر از 89 سانتی‌متر منجر به افزایش خطر ابتلا به دیابت و بیماری‌های عروق قلب می‌شود (سندرم متابولیک)و به هر حال لحاظ زیبایی هم یكی از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود.

 

 

 

پس برای رهایی از آن لطفاً به نكات زیر توجه بفرمایید:

1- چربی شكم، چربی ذخیره‌ای بدن است، بنابراین مقاوم ترین چربی در برابر رژیم لاغری و ورزش می باشد. برای درك بهتر این موضوع به این مثال دقت فرمایید:

اگر شخصی مبتلا به سرطان را در مراحل آخر زندگی او دیده باشید، می بینید که تمام چربی های بدن او از بین رفته است، ولی چربی شكم او همچنان وجود دارد.

پس باید خیلی پشتكار داشته باشید و با تلاش زیاد منتظر نتیجه بمانید.

2ـ تنها راه درمان چربی شكم، رژیم غذایی اصولی و ورزش است. فقط و فقط با این دو روش است كه چربی ازبین می‌رود، پس روش های دیگر فقط به این دو كمك می‌كنند.

3ـ ماساژ موضعی چربی های شكم، اگر همراه با رژیم و تحرك اصولی باشد، منجر به كاهش بیشتر چربی در این منطقه می‌شود.

4ـ به غیر از چربی شكمی، یكی از بزرگ ترین مشكلات این منطقه كه منجر به اختلال در زیبایی می‌شود، از دست رفتن قوام عضلات شكم است كه منجر به جلو آمدگی شدید شكم، حتی با كوچك ترین نفخ گوارشی می‌شود. علت شل شدن عضلات این است كه فعالیت های روزمره هیچ كدام عضلات شكم را در گیر نمی كنند، به خصوص در خانم ها معمولا عضلات شل تر هستند و در جریان حاملگی و زایمان این عضلات دچار كشیدگی و حتی بریدگی(در سزارین) می شوند، بنابراین قوام این عضلات شدیدا كاهش می یابد.

پس اگر به دنبال خوش فرم شدن شكم هستید، حتماً با ورزش هایی كه بر روی عضلات شكم تمركز دارند، عضلات شكم را تقویت كنید، ولی باید بدانید ورزش مخصوص شكم به تنهایی و بدون رعایت رژیم غذایی و ورزش هوازی(مثلا پیاده روی) ممكن است روی چربی شكم اثری نداشته باشد.

اگر همراه با رژیم غذایی و ورزش هوازی عضلات شكم را تقویت نكنید، ممكن است اصلا از ظاهر شكم رضایت نداشته باشید، چون به هر حال عضله ی شل و بدون قوام، به سمت جلو می آید یا پایین می افتد و ظاهر شكم را زشت می نماید.

در نهایت باز هم تاكید می كنم كه حوصله داشته باشید، منتظر نتیجه سریع نباشید، پشتكار داشته باشید و عجله نكنید.