ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بزرگترین چالش کارلوس کروش با فیسبوک و اینستاگرامی که می خواهد راه بیاندازد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

کارلوس کروش می گوید به دو دلیل برای خود فیسبوک درست کرده و بزودی اینستاگرامش را هم راه اندازی می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تازگی صفحه رسمی فیسبوکش را افتتاح کرده و وارد زندگی مجازی شده است. او در گفت و گوی نوروزی اش با خبرآنلاین درباره این تجربه جدید سخن گفت. اینکه چرا فیسبوک راه اندازی کرده و چرا این قدر دیر به فضای مجازی پیوسته است. او مدت ها از این کار طفره می رفت اما حالا نظرش عوض شده است. او در این باره می گوید:«راستش به دو دلیل به این فکر افتادم. ما دو واژه داریم که زندگی جدید را می سازند.

 

یکی ضروری بودن ارتباط است و دیگری رسانه گرایی . یعنی الان عصر ارتباطات شده و همه چیز با این رسانه های جدید دگرگون شدند. برای ارتباط باید به آنها بپیوندی. من خیلی مقاومت کردم اما حالا اعتقاد دارم این رسانه ها بهترین پل ارتباطی هستند. این نیاز زندگی امروز است. من هم فعلا فیسبوکم را راه اندازی کردم تا از آنجا با همه دنیا در ارتباط باشم و بزودی به اینستاگرام می پیوندم . البته این رسانه های بزرگ چالشی دارند که برای یکی مثل من خیلی سخت و اذیت کننده است. اینکه در این دنیا ، همه با هم حرف می زنند و هر چیزی بخواهند می نویسند و کنترل ارتباط دست خود آدم نیست.»

این تقریبا بزرگترین چالش رسانه های مجازی است که همه از آن می نالند و البته از سوی دیگر بزرگترین حسن این رسانه ها هم محسوب می شود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
شادی کارلوس کروش در میان هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس کروش: خرید بیل بزرگترین رسوایی فوتبال دنیاست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کارلوس کروش: خرید بیل بزرگترین رسوایی فوتبال دنیاست/ مورینیو به این بدی هم نیست که نشان می دهد!

کارلوس کروش می گوید جابجایی این همه پول برای خرید گرت بیل در این شرایط اقتصادی فوتبال اروپا چیزی بیش از یک رسوایی بزرگ برای فوتبال دنیا نیست.

 کارلوس کروش سر میز ناهار نشسته و درحالی که با سالاد سزار توی بشقابش بازی ، بازی می کند می خواهد نظر مهمانان ایرانی اش را درباره بازی منچستر و لیورپول بداند. او ناگهان می پرسد:« راستی بازی را دیدی؟» منچستر دیوید مویس بازی را با یک گل باخته .

 

روزهای بدون فرگوسن تیم سابقش برای مربی این روزهای تیم ملی ایران خیلی هم جذاب نیست. او از باخت تیم محبوبش ناراحت است و می گوید:« بازی به دلم ننشست. حیف شد. امیدوارم بازی های بعدی بهتر باشند. »

 

این شروع خوبی است برای بحث درباره مهمترین اتفاق اینم روزهای فوتبال دنیا . بحث درباره انتقال نجومی گرت بیل به رئال آن هم با 100 میلیون یورو . او می گوید:« این همه پول برای یک بازیکن. او بازیکن خوبی است اما این همه پول آن هم در این شرایط مالی اروپا ... »

 

شروع می کند با آنتونیو سیموئز پرتغالی حرف زدن و اینجاست که دستیار سرشناسش هم به بحث وارد می شود . او می گوید:« 130 میلیون دلار برای یک بازیکن ، واقعا مسخره است. این همه پول را در شرایطی هزینه کردند که نصف مردم اسپانیا در بدترین شرایط مالی هستند.» و دوباره کارلوس میدان دار می شود :« این یک رسوایی است.

 

45 میلیون کارگر در اسپانیا این روزها مشکلات شدید مالی دارند و بدهکار هستند آن وقت 100 میلیون یورو را می دهند که فقط در بازار نقل و انتقالات بمبی داشته باشند. این شیوه فلورنتینو پرز است ... این یک تراژدی برای فوتبال دنیاست.»


او که خودش سال ها قبل برای پرز سرمربی یکی از همین تیم های کهکشانی بود و تجربه موفقی از همکاری با این مدیر ندارد وقتی بحث به این سمت می رود با بی میلی تنها می گوید:« این شیوه اوست.» کمی مکث و بعد جمله ای منفصل از حرف های قبلی که معلوم نیست می توان ارتباطی با جمله قبلی برایش پیدا کرد یا نه؛« می دانی کمیسیون یک انتقال 100 میلیون یورویی چه پولی می شود؟»


دوباره با ظرف سالادش مشغول می شود و این بار بحث به سمت بازی بایرن و چلسی می رود و سبک بازی مویرینیو . او می گوید:« زیر آن فشار با تیم ده نفره. چاره ای نیست باید دفاع می کرد. خیلی سخت است در چنین سطحی این فشار را تحمل کردن. »

 

او که متوجه شده نوع مربیگری مورینیو برای مخاطبینش خیلی هم جذابیتی ندارد ، می گوید:« این را به عنوان یک دوست درباره اش می گویم. او را شما از تصویر رسانه ها می بینید و برای تان جذابیتی ندارد اما ژوزه به این بدی هم نیست.

 

شخصیتش فارغ از این تصویر رسانه ای ، خیلی متفاوت است از نگاهی که بیشتر مردم به او دارند . البته این را هم بگویم او تفکری کاملا دفاعی و نتیجه محور به فوتبال دارد. نوعی از فوتبال که خودم هم دوستش ندارم .»/خبرآنلاین