ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برگزاری وزن‌کشی کشتی کمربند زنان


مراسم وزن‌کشی رقابت‌های کشتی کمربند زنان قهرمانی آسیا بعد ازظهر امروز (پنج شنبه) برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: رقابت‌های کشتی کمربند زنان قهرمانی آسیا فردا (جمعه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

مراسم وزن کشی این رقابت‌ها عصر امروز (پنج شنبه) برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: تایلند- هند – قزاقستان- ترکمنستان- قرقیزستان- ازبک – افغانستان و ایران (2 کشتی گیر) (10 نفر)

60 کیلوگرم: افغانستان- هند- قزاقستان- ترکمنستان- قرقیزستان- ازبکستان- ایران (2 کشتی گیر) (8 نفر)

65 کیلوگرم: ترکمنستان- قرقیزستان- ازبکستان- قزاقستان- ایران (2 کشتی گیر) (6 نفر)

70 کیلوگرم: قرقیزستان- ترکمنستان- ایران (2 کشتی گیر) (4 نفر)

75 کیلوگرم: قزاقستان- ازبکستان- ایران (2 کشتی گیر) (4 نفر)

75+ کیلوگرم: قزاقستان- ترکمنستان- قرقیزستان- ازبکستان- ایران (2 کشتی گیر) (6 نفر)


ویدیو مرتبط :
لیگ جهانی کشتی فرنگی آبــادان-وزن کشی،قرعه کشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مزدک میرزایی برود مسئول وزن کشی کشتی بشود!



 

 

مزدک میرزایی برود مسئول وزن کشی کشتی بشود!

 

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «مزدک میرزایی کارش گزارش کردن است به او چه ارتباطی دارد بازیکن چند کیلو است. عمران زاده از بهترین دفاع های ایران است دوست دارد ۵۰۰ کیلوگرم شود به کسی ارتباط ندارد.»

به گزارش جام نیوز به نقل از ایمنا، مزدک میرزایی در گزارش خود در دربی تهران با کنایه به وزن عزیززاده، مدافع تیم استقلال اشاره کرد. بازیکنی که عملکرد ضعیفی در این مسابقه از خود نشان داد.

در همین مورد حمید عزیززاده گفت: «فیروز کریمی از مربیان با دانش فوتبال ایران است که حرف های جالب و منطقی می زند. چند سال پیش از او پرسیدند فلان بازیکن شما اضافه وزن دارد که در جواب عنوان کرد مگر شما ترازو دارید؟ مزدک میرزایی کارش گزارش کردن است به او چه ارتباطی دارد بازیکن چند کیلو است.»

وی افزود:‌ «عمران زاده از بهترین دفاع های ایران است دوست دارد 500 کیلوگرم شود به کسی ارتباط ندارد. مزدک احترام خودش را نگه دارد و اگر به این کار علاقه دارد مسئول وزن کشی مسابقات کشتی شود. برای من فقط استقلال و نظر شخص مظلومی مهم است. من برای دل میرزایی بازی نمی کنم که برایم مهم باشد. به او توصیه می کنم سکوت کند.»

عزیززاده در ادامه درباره صحنه پنالتی و خطا روی فشنگچی نیز گفت: «بازیکن بی تجربه نیستم که خطا و غیرخطا را تشخیص ندهم. نمی دانم چه قسمی بخورم تا آن را باور کنید. در خطا باید بی احتیاطی انجام دهی و یا نیروی اضافه به بازیکن حریف وارد کنی و من هم هیچ کدام از این 2 کار را انجام ندادم. جالب است فنایی در برنامه 90 صحنه را ندیده اعلام کرد که تصمیم مظفری زاده درست بوده است. هر چه بود گذشت و صحبت از آن فایده ای ندارد.»

مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان صحبت های خود افزود: «خوشحالم که لذت دربی را تجربه کردم. هر بازیکنی آرزوی حضور در آن را دارد. بازیهای زیادی را تجربه کرده ام که این بازی هم برایم تجربه جدیدی بود. امیدوارم کادر فنی از عملکردم در مدت زمان حضور در زمین رضایت داشته باشد.»