ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برچسب روی تبلیغات منشوری در كمپ تیم ملی ؛ عكس



اخبار,اخبار ورزشی,مشروبات الکلی


 اخبار ورزشی - برچسب روی تبلیغات منشوری در كمپ تیم ملی ؛ عكس

تبلیغات مشروبات الکلی در کمپ تیم ملی فوتبال ایران در شهر سائوپائولو ممنوع شد.

به گزارش جام نیوز، مدیران باشگاه کورینتیانس که میزبان تیم ملی ایران هستند برای جلب رضایت میهمانان خود دست به هر کاری می زنند.

پیش از این برزیلی ها جدا از ساخت نمازخانه، بار مشروب موجود در محل اقامت تیم ملی را هم غیر فعال کرده اند اما صبح امروز اتفاق دیگری افتاده که در نوع خود جالب بود.

 باشگاه کورینتیانس برزیل چند اسپانسر دارد که در زمینه مشروبات الکلی فعالیت می‌کنند اما در زمان حضور ملی پوشان در مجموعه این باشگاه، روی تمام تبلیغ های این شرکت پوشانده شده است.

 گفته می شود نمایندگان تیم ملی ایران از باشگاه کورینتیانس خواسته اند تا در طول نشست‌های مطبوعاتی و جلسات تمرینی تیم ملی ایران در برزیل تمامی تبلیغات مربوط به مشروبات الکلی پوشانده شود.
 

اخبار,اخبار ورزشی,مشروبات الکلی

اخبار ورزشی -  جام نیوز


ویدیو مرتبط :
یه سری عكس بچه های تیم ملی برگشت از اینچئون بااهنگ زیبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا ؛ عكس




اخبار ورزشی - مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا ؛ عكس

مربی سابق تیم ملی فوتبال كشورمان همچنان با تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا همکاری می‌کند.

در ماه های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون جدایی امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش به وجود آمد که در نهایت با ناراحتی طرفین و انتقاد علنی علی کفاشیان از نمازی بابت ترک ناگهانی تیم‌ملی همراه بود.
 
نمازی در 26 مارس 2014 به عنوان دستیار تام سِرمانی سرمربی تیم‌ملی زنان آمریکا انتخاب شد. اما نیمکت این تیم نیز دستخوش تغییر و تحولات شد تا سِرمانی پس از نتایج ضعیف در جام آلگاروه پرتغال شغل خود را به جیل اِلیس واگذار کند.

امید نمازی همچنان با تیم‌ملی زنان آمریکا همکاری می‌کند و تصاویر او را در تمرینات و نیمکت تیم ملی زنان آمریکا در دیدارهای دوستانه با تیم‌ملی چین (6 و 10 آوریل 2014) با سرمربی سابق و فعلی تیم‌ملی آمریکا را مشاهده می‌کنید.
 

اخبار,اخبار ورزشی,امید نمازی

اخبار ورزشی - بانك ورزش