ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنز قادریان، تنها مدال تیم فرنگی در روز دوم


فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان به مدال برنز دنیا دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای آسیا در روز دوم مسابقات جهانی کشتی که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود برابر حریف قزاقستانی خود به برتری رسید تا مدال برنز جهان را از خود کند.

در 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ژیونگ بی مک‌مور از ساموآ مصاف داد و در نهایت با نتیجه 11 بر صفر این حریف خود را شکست داد. وی در دور بعد با کیم از کره جنوبی مصاف داد و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود. قادریان در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 3 و در ثانیه‌های آخر شکست خورد تا از رسیدن به فینال مسابقات باز بماند. وی در دیدار رده‌بندی به مصاف دیلماخمدوف از قزاقستان رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر این حریف خود را شکست داد تا به مدال برنز جهان برسد.

در مسابقات روز دوم افشین بیابانگرد در 71 کیلوگرم و مهدی علیاری در 130 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفتند. حمید سوریان نیز در 59 کیلوگرم مقابل حریف خود با ناداوری شکست خورد تا راهی گروه شانس مجدد شود. سوریان در گروه شانس مجدد نیز مقابل حریف کره شمالی خود باخت تا مدال برنز و سهمیه المپیک را نیز از دست بدهد.

در روز اول مسابقات نیز قاسم رضایی به مدال نقره وزن 98 کیلوگرم دست پیدا کرد. سعید عبدولی هم ئدر وزن 75 کیلوگرم پنجم شد و مهدی زیدوند از دور مسابقات حذف شد.


ویدیو مرتبط :
پیروزی قادریان مقابل قزاقستان (کسب مدال برنز ۸۰کیلوگرم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قادریان صاحب مدال برنز شد/ یک برنز تنها سهم ایران از مدال‌های روز دوم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف قزاق به مدال برنز دست یافت.

در ادامه مسابقات چهار وزن دوم ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (سه‌شنبه) به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 71، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف قزاق  صاحب مدال برنز شد.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر ژیونگ بی مک مور از ساموآ را شکست داد و به یک‌چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه8 بر صفر از سد جین هیوک کیم از کره جنوبی گذشت و گام به نیمه‌‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 3 بر 3 مغلوب ویکتار ساسونوسکی از بلاروس شد و شانس حضور در دیدار پایانی و کسب مدال طلا را از دست داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که قادریان هم مانند بیابانگرد تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه سه بر یک از حریفش پیش بود، اما در نهایت بازنده شد.

قادریان در دیدار رده‌بندی با پیروزی 2 بر صفر مقابل آسخات دیلماخمدوف از قزاقستان صاحب مدال برنز شد تا پرونده فرنگی‌کاران ایران در روز دوم تنها با یک مدال برنز بسته شود. در این وزن 28 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌ بودند.

پیش از این افشین بیابانگرد در 71، مهدی علیاری در 130 کیلوگرم و حمید سوریان در 59 کیلوگرم حذف شده بودند.

در روز اول مسابقات نیز قاسم رضایی به مدال نقره وزن 98 کیلوگرم دست پیدا کرد، سعید عبدولی در 75 کیلوگرم پنجم شد و مهدی زیدوند از دور مسابقات کنار رفته بود.

 

اخبار ورزشی  - فارس