ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برند لباس امشب مسی مشخص شد


یکی از سوالات علاقمندان به فوتبال و لئو مسی این است که مسی امشب از کت‌و‌شلوار کدام برند معروف در مراسم توپ طلا استفاده خواهد کرد.

ورزش سه: مسی که تا به حال 4 بار توپ طلا را برده، از سال 2008 تاکنون همواره جزو نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال بوده و هر سال به خاطر ظاهری که با آن در مراسم توپ طلا شرکت داشته، مورد توجه قرار گرفته است. در  چند سال اخیر او همواره از لباس های طراحی شده توسط برند "دولچه گابانا" استفاده کرده است با این حال موندودپورتیوو در گزارش ویژه خود ادعا کرد که فوق ستاره آرژانتینی در مراسم امشب توپ طلا در زوریخ، لباس برند "جورجو آرمانی" را به تن خواهد کرد.

مسی برخلاف تصویر ساده‌ای که از زندگی شخصی‌اش برای عموم مردم به نمایش گذاشته، به استفاده از کت‌وشلوارهای رنگارنگ در مراسم‌ تمایل نشان داده و نمونه بارزش ظاهری است که هر ساله در سوییس برای شرکت در مراسم توپ طلا دارد و حال باید ببینیم که آرمانی چه لباسی برای وی طراحی کرده است.


ویدیو مرتبط :
عقده‌ها چگونه دست و پای ما را می‌بندند و ما را در مسیر مشخص خود پیش می‌برند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برند «زارا»؛ لباس های کودکانه


در حال حاضر برند لوکس زارا در کل دنیا نزدیک به ۱۶۷۱ فروشگاه دارد. اما به راستی زارا موفقیت خود را مدیون چیست؟