ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برند ایتالیایی جایگزین آل‌اشپورت می‌شود؟


یک برند ایتالیایی برای جایگزینی برند آل‌اشپورت برای لباس‌های تیم ملی اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری فارس: حدود یک ماه دیگر قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی آل‌اشپورت برای تأمین لباس‌های تیم ملی بزرگسالان به پایان می‌رسد و فدراسیون فوتبال ایران درصدد آن است تا هرچه زودتر مذاکرات با سایر برندها را آغاز کرده تا تکلیف این موضوع هرچه سریع‌تر مشخص شود.

بر همین اساس در حال جاضر دو برند چینی که یکی از آنها برند 361 است برای این موضوع اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه یک برند ایتالیایی نیز پیشنهاد خود را به فدراسیون ایران ارائه داده است.

در صورتی که این اتفاق بیافتد و یک برند دیگر به جای آل‌اشپورت تأمین لباس‌های تیم ملی را برعهده بگیرد، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار پیش‌رو که دیدار با گوام از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود، با لباس‌های جدید به میدان خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
واکنش کی روش به دریافت ۱۰۰هزار دلار از آل اشپورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برند آسیایی جانشین احتمالی آل اشپورت


یک برند آسیایی به احتمال زیاد هفته آینده به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فوتبال ایران انتخاب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: پس از اینکه با دخالت سازمان بازرسی کل کشور، تمدید قرارداد آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال برای اسپانسرینگ تیم‌‌های ملی منتفی و مقرر شد تا در این خصوص یک بار دیگر مناقصه برگزار شود؛ از کمیته بازاریابی خبر می‌رسد که این کمیته هفته آینده پس از بازگشت علی کفاشیان تشکیل جلسه می‌دهد تا اسپانسر پوشاک تیم ملی را انتخاب کند.

بر همین اساس 3 گزینه نهایی به این منظور در این کمیته مشخص شده و به احتمال بسیار زیاد نیز هفته آینده از بین این 3 برند، یک برند آسیایی برای اسپانسرینگ پوشاک تیم ملی انتخاب خواهد شد.

در این خصوص اعضای کمیته به جمع بندی رسیده و اتفاق نظر نیز در این بین به آنها به وجود آمده است.