ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنده ها و بازنده های بوندس‌لیگا


بوندسلیگا در حال حاضر در تعطبلات زمستانى به سر مى برد و بیشتر تیم ها در حال برگزارى اردوهاى آمادگى خود در خارج از آلمان مى باشند.


ویدیو مرتبط :
پاره شدن توپ در حد بوندس لیگا!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا


در این مقاله به بررسی برنده‌ها و بازنده‌های هفته اوّل خواهیم پرداخت.

طرفداری: بوندس لیگا آغاز شد و آماده است تا پس از موفّقیّت آلمان در جام جهانی، بیش از پیش رشد کند. ژرمن‌ها حق دارند از ثمره تلاش‌های‌شان لذّت ببرند و شاهد این باشند که امسال میلیون‌ها نفر از اقصی نقاط دنیا تماشاگر "لیگِ قهرمانانِ دنیا" هستند. پنجاه و دومین فصل بوندس لیگا آغاز شد. در این مقاله به بررسی برنده‌ها و بازنده‌های هفته اوّل خواهیم پرداخت.

برنده: کریستوف کرمر

قهرمان دنیا، کریستوف کرمر، از روی نیمکت به بازی آمد و در آخرین دقیقه گل تساوی‌بخش بازی بروسیا مونشن‌گلادباخ در برابر اشتوتگارت را به ثمر رساند تا بازی با حساب 1-1 به پایان برسد.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

برنده: جیانلوکا گائودینو

چه کسی می‌گوید بایرن مونیخ سیاست پرورش جوانان ندارد؟ پپ گواردیولا به جیانلوکا گائودینوی 17 ساله برای اوّلین بار در لیگ بازی داد.

توییتر باشگاه اعلام کرد که گائودینو با 17 سال و 284 روز سن، چهارمین بازیکن جوان تاریخ باشگاه است که پا به لیگ نهاده. هویبیرگ، آلابا و کروس اوّلین بازی‌های خود را در سنّی کم‌تر از او انجام داده‌اند.

فرزند ملّی‌پوش سابق تیم ملّی آلمان، مائوریزیو گائودینو، سرتاسر بازی مسلّط ظاهر شد و به هیچ وجه اجازه نداد تا این روز فوق العاده بر روی عملکردش تأثیرگذار باشد.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

بازنده: یورگن کلوپ

سرمربّی پرشور و نشاط دورتموند، اکنون پرسابقه‌ترین مربّی لیگ است. وی از جولای 2008 تاکنون سکّان هدایت دی اشوارزگلبن را بر عهده داشته است.

یاران کلوپ در همان ابتدای کار با یک باخت خانگی 0-2 برابر لورکوزن، 3 امتیاز از باواریایی‌ها عقب افتاده‌اند و این شروع به هیچ وجه ایده‌آل نیست، آن هم برای دورتموندی که به ترتیب با اختلاف‌های 25 و 19 امتیازی از بایرن، دو فصل پیش را گذرانده است.

کلوپ امّیدوار خواهد بود تا مانند فصل 11-2010، که تیم‌ش در اوّلین بازی فصل به لورکوزن باخت و در پایان قهرمان شد، موفّق باشد.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

برنده: جولیان شیبر

جولیان شیبر در اوّلین بازی‌اش برای هرتا، 2 گل زد تا بازی با وردربرمن 2-2 به پایان برسد. این مهاجم 25 ساله طی 3 فصل با بروسیا دورتموند تنها 3 گل در لیگ به ثمر رساند. امّا شیبر این فصل را با زدن 2 گل در پایتخت آلمان، محکم آغاز کرد.

بازنده: ینس کلر

سرمربّی تحت فشار شالکه، ینس کلر، هفته کابوس‌واری را سپری کرده است. یاران او ابتدا توسط تیم دسته سومی درسدن از جام حذفی خارج شدند و سپس در حالی که پیش بودند، بازی را به هانوفر واگذار کردند.

کلر نیز مانند سرمربّی سابق شالکه، فلیکس ماگات، که اکنون هدایت فولام انگلستان را بر عهده دارد، تحت فشار بسیاری قرار دارد تا شرایط را به سرعت تغییر دهد. مصدومیّت سئاد کولاسیناچ، مدافع کناری تیم، از ناحیه رباط صلیبی و غیبت او تا آغاز سال جدید میلادی، فقط نمک به زخم این مربّی پاشید.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

برنده: راجر اشمیت

سرمربّی 47 ساله جدید لورکوزن، راجر اشمیت، روزگار فوق العاده‌ای را در باشگاه راینی می‌گذراند. ورکسلف‌ها در پیروزی 0-2 برابر دورتموند آنقدر خوب ظاهر شدند که می‌تواند عملکردشان را برترین عملکرد هفته نامید.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

برنده: توماس شاف

دیدن فریادهای توماس شاف در کنار زمین به عنوان سرمربّی اینتراخت فرانکفورت، اندکی غریب بود. این مربّی 53 ساله طی مدّت 41 سال به عنوان بازیکن و مربّی در وردربرمن حاضر بود. شاف با یک پیروزی 0-1 برابر فرایبورگ، فصل را با موفّقیّت آغاز کرد.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

برنده: خوان برنات

خوان برنات در پیروزی 1-2 بایرن برابر ولفسبورگ یکی از کاندیداهای دریافت عنوان بهترین بازیکن زمین بود. خرید جدید 21 ساله بایرن از والنسیا جناح چپ را با انرژی بسیار بالای خود پوشش داد و علاوه بر این، به هنگام دفاع نیز حاضر و آماده بود و چند تکل به موقع زد تا تیم را از خطر نجات دهد.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

برنده: کریم بالعربی

کریم بالعربی در پیروزی 0-2 بایر لورکوزن برابر دورتموند، سریع‌ترین گل تاریخ بوندسلیگا را به ثمر رساند. وی تنها به 9 ثانیه زمان نیاز داشت تا دروازه دورتموند را باز کند؛ دستاوردی تاریخی برای او.

 برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا

بازنده: جونیور مالاندا

جونیور مالاندا فرصت داشت تا در حالی که تنها 10 دقیقه به پایان بازی ولفسبورگ با بایرن مانده بود، نتیجه را به تساوی بکشاند.

تنها چیزی که این بلژیکی نیاز داشت از فاصله یک متری انجام دهد...

خدای من. چه اشتباهی.

برنده‌ها و بازنده‌های هفته‌اول بوندس‌لیگا