ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه 90 کار همسر هادی نوروزی را به بیمارستان کشاند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نوروزی

پس از پخش گل زیبای کاپیتان پرسپولیس؛
برنامه 90 کار همسر هادی نوروزی را به بیمارستان کشاند!

همسر هادی نوروزی پس از پخش گل کاپیتان ابدی پرسپولیس در برنامه 90 شب گذشته راهی بیمارستان شد.

 همسر هادی نوروزی در پی پخش چندین باره گل هادی نوروزی به تیم پدیده به عنوان یکی از گزینه های برنامه 90 به عنوان یکی از زیباترین گل های سال 94 و همچنین رای 70 درصدی مردم چندین بار گریست و به یاد خاطراتی افتاد که هادی نوروزی پس از گلزنی در این بازی آن را با خانواده اش درمیان گذاشته بود.
 
این مسائل موجب شد همسر هادی نوروزی با افت فشار مواجه شده و از سوی خانواده اش راهی درمانگاه شود. وی پس از تزریق سرم و معاینه پزشکان پس از دقایقی از بیمارستان ترخیص شد.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // شیون‌های همسر هادی نوروزی جلوی بیمارستان آتیه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی با همسر بازیکن استقلال در برنامه 90 دردسر ساز شد



اخبار,اخبار ورزشی,خسرو حیدری

ظاهرا شوخی های حنیف عمران زاده و خسرو حیدری با یکدیگر در برنامه تلویزیونی 90 دردسرساز شده و شنیدیم این دو با هم قهر کردند.

شوخی های آرش برهانی و به ویژه حنیف عمران زاده با خانواده همسرخسرو حیدری و ماجرای اثاث کشی و جا به جایی جهیزیه باعث دلخوری شدید مدافع - هافبک راست استقلال شد و حتی شنیدیم خسرو پیامکی هم برای همبازی خود ارسال کرده است.

البته حیدری هم که به نظر می رسید از شوخی های عمران زاده شاکی شده است در برنامه 90 همبازی خود را با توصیفی عجیب دراز و کم عقل خواند تا تعجب خیلی ها برانگیخته شود!

هر چند خسرو در اردوی تیم ملی حضور دارد و عمران زاده هم با استقلالی ها تمرین می کند اما به نظر می رسد دامنه های این اختلاف جدید تا مدتی ادامه داشته باشد.

باید دید در ادامه پرویز مظلومی که نشان داده ضعف هایی در زمینه کنترل بازیکنان دارد چگونه این داستان را کنترل خواهد کرد؟

اخبار ورزشی - راد نیوز