ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه ویژه بنگر برای سکوی استقلالی ها


مدافع باتجربه پرسپولیس در نظر دارد در بازی برابر استقلال برای قدردانی از لطف آنها در برابر هادی نوروزی، پیش از آغاز بازی به سمت سکوهای هواداران استقلال برود و دسته گلی را به نیابت از کاپیتان فقید تیم شان تقدیم آنها کند.

ورزش سه: مدافع باتجربه پرسپولیس در نظر دارد در بازی برابر استقلال برای قدردانی از لطف آنها در برابر هادی نوروزی، پیش از آغاز بازی به سمت سکوهای هواداران استقلال برود و دسته گلی را به نیابت از کاپیتان فقید تیم شان تقدیم آنها کند.

درگذشت هادی نوروزی با تاسف هواداران استقلال نیز همراه بود و آنها طی روزهای گذشته به اشکال مختلف همدردی خود را با پرسپولیسی ها اعلام کرده بودند و بنگر قصد دارد اینگونه از زحمات آنها تشکر کند.


ویدیو مرتبط :
کری بنگر برای استقلالی ها در برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه ویژه استقلالی‌ها برای دیدار با تراکتور


به مناسبت هفته جهانی هلال احمر استقلالی‌ها در بازی با تراکتورسازی مچ بندهای منقش به لوگوی هلال احمر می‌بندند.

جام نیوز: پیش از آغاز نشست خبری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، از امیر قلعه‌نویی درخواست کرد که در بازی فردا به مناسبت هفته جهانی هلال احمر، بازیکنان استقلال مچ بند منقش به آرم هلا احمر ببندند که سرمربی استقلال با این درخواست موافقت کرد.

این بازی ساعت 18 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.