ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه وزارت ورزش برای قرمزها چیست؟


حضور 4 عضو از 5 عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود رابطه نزدیکی با مدیرعامل سابق این باشگاه دارند از نکات قابل توجه این هیات مدیره است.

خبرگزاری فارس: بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بالاخره امروز نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اردوی تیم ملی شمشیربازی کشورمان(اعلام هیات مدیره در اردوی شمشیربازی!) ترکیب جدید اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را معرفی کرد تا این دو باشگاه بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام اعضای جدید هیات مدیره‌شان را بشناسند.

هیات مدیره پرسپولیس اما 5 نفره است و این در حالی است که قرار است یک نفر دیگر به 4 نفر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شود تا دو تیم در تعداد نفرات هیات مدیره با یکدیگر برابر باشند. با این همه اما هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ترکیبی جالب، منحصر به فرد و قابل بحث دارد.

حسین عبدی، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، جعفر کاشانی و محمدرضا زادمهر 5 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستند که سه نفر از آنها ورزشی و پیشکسوت این باشگاه به حساب می‌آید و دو مدیر نزدیک به وزارت ورزش هم در این ترکیب به چشم می‌خورد.

گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران است و طاهری هم ریاست صندوق پیشکسوتان را برعهده دارد که هر دو مدیر رابطه نزدیکی با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دارند. این در حالی است که سه پیشکسوت حاضر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در زمان مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هم عضو این هیات مدیره بودند البته به اضافه علی اکبر طاهری!

از 5 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس 4 نفر آنها در یک نقطه مشترک هستند و آن هم رابطه نزدیک با حمیدرضا سیاسی! کاشانی، زادمهر و طاهری سه عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افرادی بودند که در هیات مدیره قبلی این باشگاه از حامیان حمیدرضا سیاسی به شمار می‌آمدند و حسین عبدی مربی سابق این تیم هم رابطه بسیار خوب و نزدیکی با این مدیرعامل سابق دارد!

به نظر می‌رسد جلسات چند روز قبل سیاسی با امیررضا خادم معاون وزیر ورزش در بحث واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس بی‌تاثیر با انتخاب این اعضا نیست چراکه از 5 عضو انتخاب شده 4 نفر رابطه نزدیکی با سیاسی دارند و شاید بتوان انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس را هم بی‌ربط با انتخاب این 4 نفر ندانست.

عبدی یکی از گزینه‌هایی بود که حمیدرضا سیاسی در زمانی که قصد برکناری برانکو ایوانکویچ از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را داشت می‌خواست او را به عنوان سرمربی انتخاب کند که این مسئله نشان از رابطه نزدیک این دو دارد.

باید دید وزارت ورزش از انتخاب این نفرات چه اهدافی را دنبال می‌کند. هرچند که از گوشه و کنار هم شنیده می‌شود این احتمال وجود دارد که تا شروع لیگ برتر طبق وعده‌ای که پیش از این رئیس سازمان خصوصی‌سازی داده بود موضوع واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی عملی شود.

این در حالی است که باید دید کدام اسپانسر باشگاه پرسپولیس را در لیگ پانزدهم همراهی خواهد کرد؛ آیا اسپانسری که نزدیک به سیاسی است و یا اسپانسرهای دیگری که قصد دارند وارد کارزار فوتبال شوند؟!


ویدیو مرتبط :
تخلفات وزارت ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش وزارت ورزش به اتفاقات برنامه 90



اخبار,اخبارورزشی,امیررضا خادم


 اخبار ورزشی - واکنش وزارت ورزش به اتفاقات برنامه 90/ خادم: فقط در برنامه نود جواب می‌دهم

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات دیشب برنامه نود واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مازیار ناظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش درباره اتفاقات برنامه 90 گفت: با همه احترامی که برای عادل فردوسی‌پور قائلم، آنچه در برنامه 90 دیشب رخ داد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

وی ادامه داد: مردم اول باید بدانند استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شد؟ چرا تصمیم بر تغییر هیات مدیره و مدیران عامل بود و چرا وزارتخانه تصمیم به شفاف‌سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت؟

ناظمی با بیان اینکه تهیه کننده برنامه 90 پیشنهاد ما را برای حضور امیررضا خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به صورت حضوری در این برنامه نپذیرفت، افزود: نظر عادل فردوسی‌پور حضور تلفنی آقای خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، اصل تساوی گویش هم رعایت شود و خادم هم به استودیو 90 می‌رفت.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان دو تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت، مدیریت را آن را تا زمان واگذاری برعهده گیرد و امیدوارم فردوسی‌پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این دوباشگاه در آغاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

ناظمی همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی پیشین پرسپولیس خبر داد.

امیررضا خادم، نیز امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی علمی که در هتل المپیک برگزار شد، پس از روبرو شدن با خبرنگاران از صحبت کردن درباره باشگاه پرسپولیس و صحبت‌های مطرح شده علیه وزارت ورزش در برنامه نود خودداری و عنوان کرد در برنامه نود هفته آینده پاسخ این اظهارات را خواهد داد.

 

 اخبار ورزشی - ایسنا