ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال


هفته پانزدهم و حُسن ختام نیم‌فصل لیگ برتر چهاردهم پنج‌شنبه آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که تراکتورسازی تبریز بخت بالایی برای ایستادن بر صدر جدول در میانه راه لیگ دارد.

هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر در 4 روز متوالی برگزار می‌شود که در زیر نگاهی به بازی‌های روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌اندازیم.

نفت مسجد سلیمان - ملوان انزلی

قعرنشینان لیگ برتر دیداری را برگزار می‌کنند که نتیجه آن در سرنوشتشان تاثیرگذار است. در 14 هفته گذشته نفت مسجد سلیمان 10 و ملوان 9 امتیاز گرفتند و این دیدار می‌تواند حداقل برای برنده‌اش امید بخش باشد تا در نیم فصل دوم از سقوط بگریزد. کادر فنی هر دو تیم دستخوش تغییر شده و هر تیمی که بازنده این دیدار باشد باز هم سایه تغییر را بر نیمکت خود احساس خواهد کرد.

هواداران نفت مسجد سلیمان امید زیادی دارند که در این دیدار خانگی تیمشان 3 امتیاز بگیرد تا هم از یک رقیب فاصله گرفته و هم جایگاهش را بهبود ببخشد.

نفت تهران - تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی در آستانه قهرمانی نیم فصل به تهران می‌آید. حتی گرفتن یک امتیاز هم شاگردان رسول خطیبی را با تفاضل گل خوبی که دارند به قهرمانی نیم‌فصل می‌رساند. با این حال این دیدار برای آنها بسیار دشوار است. نفت تهران با علیرضا منصوریان یکی از مدعیان است و قصد دارد خودی نشان داده و چیزهای زیادی را ثابت کند. منصوریان چشمی هم به شاد کردن دل هواداران استقلال دارد چراکه اگر او و تیمش تراکتورسازی را از مسیر خارج کنند این تیم نمی‌تواند اختلافش با استقلال را افزایش دهد.

با وجود این انگیزه‌ها در تیم نفت، تراکتورسازی که تاکنون خوب پیش آمده با توپ پُر راهی تهران خواهد شد چراکه قهرمانی نیم فصل می‌تواند مقدمه‌ای برای قهرمانی پایان فصل باشد به ویژه آنکه تراکتورسازی به یُمن بازیکنان سربازی که در راه هستند تقویت هم خواهد شد.

پیکان - استقلال خوزستان

پیکان و استقلال خوزستان با فاصله‌ای نزدیک به هم در میانه جدول قرار دارند. پیکان دوران افت را تا اندازه‌ای پشت سر گذاشته و شاید از زمانی که سایه علی دایی بر نیمکت این تیم سنگین شد، انگیزه‌های ابراهیم‌زاده هم بیشتر شد. با این حال پیکان کمتر از حد انتظار ظاهر شده و اکنون قصد دارد هفته پانزدهم را با برتری پشت سرگذاشته و به ثبات برسد و سپس فکری برای نیم فصل دوم کند. در مقابل استقلال خوزستان در روزهایی که اوضاعش بر وفق مراد نیست چشم به حداقل امتیاز بازی در تهران دارد.

سایپا - سپاهان

سپاهان منتظر لغزش تراکتورسازی است تا قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهد اما بر فرض که تراکتورسازی مقابل نفت مغلوب شود باز هم سپاهان کار آسانی نخواهد داشت چرا که مجید جلالی و سایپا در خانه به دنبال متوقف کردن آنها هستند. سایپا با 19 امتیاز هفتم و سپاهان با 26 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است. مصاف تفکرات فرکی و جلالی در این دیدار جذابیت مخصوص به خود را دارد و جالب آنکه تکلیف قهرمان نیم فصل پیش از دربی تهران مشخص خواهد شد.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 29 آبان 93

نفت مسجد سلیمان-ملوان-شهید بهنام محمدی-مسجد سلیمان-ساعت 15

جمعه 30 آبان 93

سایپا-فولاد مبارکه سپاهان-انقلاب کرج-ساعت 15

پیکان-استقلال خوزستان-دستگردی تهران-ساعت 15

نفت تهران-تراکتورسازی-تختی تهران-ساعت 15

شنبه اول آذر 93

فولاد خوزستان-صبای قم-غدیر اهواز-15

ذوب آهن –پدیده مشهد-فولاد شهر اصفهان-ساعت 15

یکشنبه 2 آذر 93

گسترش فولاد-راه آهن –اختصاصی گسترش تبریز-ساعت 14

استقلال - پرسپولیس -آزادی تهران-ساعت 18


ویدیو مرتبط :
خلاصه برنامه + فوتبال : هفته 27 لیگ برتر انگلستان ( وید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال



 

 

 

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

 

اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال در هفته پانزدهم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی چمن آرا از فولاد خوزستان ، سجاد فیض الهی از نفت تهران ، نادر احمدی و ساشا کلونجیا از پاس همدان،محمد قاصی از ذوب آهن،روح اله سلطانی از پیکان،محمد برجلو از استیل آذین، امیر حسین صادقی از استقلال،مهرداد پولادی و محمد منصوری از صنعت مس کرمان، مرتضی کاشی، داوود حقی، فرزاد حاتمی، حمیدر ضا فرزانه از صبای قم،حیدر جعفری(آنالیزور)تیم شهرداری تبریز نفراتی هستند که در هفته پانزدهم محروم می باشند.