ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی


با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان تکلیف نخستین فینالیست جام حذفی مشخص می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان روز جمعه 14 آذر در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا تکلیف نخستین تیم فینالیست جام حذفی مشخص شود.

پرسپولیس - ذوب‌آهن، ساعت 15:15، ورزشگاه آزادی

پرسپولیس پس از برتری در دربی 79 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت که موفق شد این دیدار را نیز با پیروزی در ضربات پنالتی پشت سر بگذارد، هر چند که سرخ‌پوشان در نخستین دیدار از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر در دیدار حساس 6 امتیازی مقابل نفت تهران شکست خورد اما بازیکنان و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس می‌دانند که بیشترین شانسی که برای گرفتن جام در این فصل دارند، رقابت‌های جام حذفی است به خصوص که تیم‌های بزرگ لیگ برتری یعنی سپاهان، تراکتورسازی و استقلال از گردونه این رقابت‌ها حذف شده‌اند.

در سوی دیگر یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن و بازیکنان این تیم خیلی امیدوار هستند که با قهرمانی جام حذفی بار دیگر ذوب‌آهن را به بازی‌ های لیگ قهرمانان آسیا ببرند. این مسئله را می‌توان از اظهارنظرهای بازیکنان ذوب‌آهن پس از حذف کردن استقلال متوجه شد. گل‌محمدی برای اینکه نتایج لیگ برتر را جبران کند، همه تمرکز خود را برای بازی‌های جام حذفی گذاشته و دوست ندارد مقابل تیم پیشین خود از این رقابت‌ها حذف شود.

ذوب‌‌آهنی‌ها از بازی برگشت لیگ هشتم که موفق شدند با سرمربیگری منصور ابراهیم‌زاده پرسپولیس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند، دیگر موفق به شکست سرخ‌پوشان نشد‌ه‌اند ضمن اینکه این دیدار یک نکته قابل توجهی دارد. اگر سیستم چرخشی استفاده از دروازه‌بان‌ها در پرسپولیس ادامه داشته باشد، روز جمعه سوشا مکانی باید درون دروازه قرار بگیرد. مکانی در جام حذفی در بازی مقابل راه‌آهن و گل‌گهر سیرجان 5 پنالتی برای پرسپولیس گرفته است. رکوردار گرفتن پنالتی در جام حذفی در اختیار وحید طالب‌لو است که در جام حذفی سال 87 - 86 در بازی مقابل ذوب‌آهن، راه‌آهن و فولاد خوزستان 8 پنالتی برای استقلال گرفت. شاید اگر دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن به ضربات پنالتی بکشد، مکانی با گرفتن 3 پنالتی به رکورد طالب‌لو برسد.

به گزارش تسنیم، دیگر دیدار این مرحله را تیم‌های پدیده خراسان و نفت تهران شنبه هفته آینده ساعت 14 در مشهد برگزار خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
گلها و حواشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی


کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه نیمه‌ نهایی جام حذفی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت سازمان لیگ، کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه نیمه‌ نهایی جام حذفی را به شرح زیر اعلام کرد:

جمعه 14 آذر ماه

پرسپولیس- ذوب آهن اصفهان ورزشگاه آزادی - ساعت 15:15

شنبه 15 آذرماه

پدیده- نفت تهران ورزشگاه ثامن الائمه مشهد - ساعت 14