ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه لیگ برتر فوتسال تغییر کرد


برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال به خاطر حضور تیم ملی در تورنمنت چین تغییر کرد و هفته بیست‌وسوم این رقابت‌ها با ۴ روز تأخیر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر: برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال به خاطر حضور تیم ملی در تورنمنت چین تغییر کرد و هفته بیست‌وسوم این رقابت‌ها با ۴ روز تأخیر برگزار خواهد شد.

آرش جابری، دبیر سازمان لیگ فوتسال در گفتگویی درباره تغییر برنامه لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مسابقات هفته بیست‌ودوم که روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود، سر جای خودش برقرار است، ولی به خاطر حضور تیم ملی در تورنمنت چین بازی های هفته بیست‌وسوم چند روزی به تعویق افتاد.

وی افزود: مسابقات هفته بیست‌وسوم لیگ برتر قرار بود بیست‌ونهم آذر برگزار شود، ولی به خاطر برنامه تیم ملی و سفر به چین، با ۴ روز تأخیر یعنی روز سوم دی ماه برگزار می‌شود.

جابری ادامه داد: بر همین اساس برنامه سایر هفته‌ها هم یک مقدار جابجایی دارد، ولی در نهایت لیگ برتر ما تنها با ۲ روز تعویق یعنی روز بیستم دی ماه به اتمام خواهد رسید.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در ادامه با اشاره به حساسیت مسابقات لیگ برتر در هفته های پایانی خاطرنشان کرد: احتمالا در روزهای آینده نشستی را با مدیران لیگ برتری برگزار می‌کنیم تا حساسیت مسابقات را درک کنند. ما از کمیته داوران هم تقاضا کردیم در چینش داوران نهایت دقت را داشته باشند. قطعا در مسابقات حساس پیش رو که در تعیین قهرمان یا تعیین تیم‌های سقوط‌کننده نقش دارد، از ناظران انضباطی هم استفاده خواهیم کرد.

جابری در پایان درباره آغاز مسابقات لیگ دسته اول و کنار گذاشتن چند تیم به خاطر عدم رعایت مصوبات کمیته فوتسال، گفت: قانون و ضابطه باید در فوتسال حاکم باشد و ما هم در سازمان لیگ آن را رعایت می کنیم. من روز قرعه‌کشی قسم خورده بودم تنها تیم‌هایی که مدارک لازم را بدهند، در لیگ شرکت داده می‌شوند. من مجری مصوبات هیات رئیسه هستم و خوشحالم که آنها هم از این موضوع حمایت کردند.


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛ اتفاقات عجیب در لیگ برتر فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام برنامه مسابقات و اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتسال



 

 

اعلام برنامه مسابقات و اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتسال

 

کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در هفته پایانی را اعلام کرد.

برنامه مسابقات و اسامی داوران به شرح زیر است :

چهارشنبه - 27/11/89

آرش بتن قزوین-شرکت ملی حفاری ایران – انصراف تیم آرش بتن قزوین

فیروز صفه اصفهان-دبیری تبریز-ورزشگاه پیروزی اصفهان

علیرضا عبدالغنی-عبدالحمید باقری-محمدرضا صلواتی-بهروز تهامی

پنجشنبه - 28/11/89

صنایع گیتی پسند اصفهان-علم و ادب سایپا مشهد- ورزشگاه پیروزی اصفهان

پژمان رضایی-احمد نقی زاده-فیروز مبینی-بابک سورشجاعی

شهید منصوری قرچک-پیروزی تهران –ورزشگاه 7 تیر قرچک

یحیی حسینی تالاری-حمیدرضا اسدی-وحید سلیمانی-میلاد پناهیان

فولاد ماهان سپاهان- استراحت

راه ساری –لبنیات ارژن شیراز-ورزشگاه سید رسول حسینی ساری

علی پورافشار-عارف سیاحی-فردوس معصومی-سید سجاد فتحی

گسترش فولاد تبریز-کیش ایر قم –ورزشگاه شهید پور شریفی تبریز

احمد رضا جباری-مرتضی شکرانه-فرهاد مولایی-ابراهیم حسینی