ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه سفر رئال به ایران مشخص شد


مسئولان باشگاه پرسپولیس جزئیات سفر رئال مادرید به تهران را تشریح کردند.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا سیاسی در جمع خبرنگاران در مورد زمان سفر رئال به ایران و بازی دوستانه با پرسپولیس گفت: این مسابقه اواخر مرداد یا اوایل شهریور سال آینده برگزار می‌شود. قرار است رئال مادرید یک روز قبل از بازی به تهران سفر کند و یک تمرین سبک انجام بدهد و رئال مادرید پس از پایان مسابقه بلافاصله ایران را ترک می‌کند.

مدیران پرسپولیس برای برگزاری این بازی دوستانه سفری به اسپانیا داشتند و ظاهرا توافقاتی برای انجام این بازی دوستانه صورت گرفته است.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار رئال مادرید | سفر رئال به ملبورن استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفیر ایران در لبنان: برنامه سفر احمدی‌نژاد لغو نخواهد شد



 

 

احمدی نژاد

 

 

فارس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت با تایید سفر رئیس‌جمهور كشورمان به جنوب لبنان تاكید كرد كه حضور وی در جنوب این كشور لغو نخواهد شد.

"غضنفر ركن آبادی " سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در گفت‌وگو با شبكه تلویزیونی العربیه، سفر "محمود احمدی نژاد " رئیس‌جمهور كشورمان به لبنان را سفری طبیعی و در پاسخ به سفر "میشل سلیمان " رئیس‌جمهور لبنان به كشورمان ارزیابی كرد.

وی با رد ارتباط این سفر با موضوعات دیگر تاكید كرد كه این سفر با هدف تاكید بر ثبات و وحدت در لبنان و همبستگی با این كشور برای عبور از تمامی مراحل سخت انجام می‌پذیرد.

ركن‌آبادی این مسایل را مواضع اساسی ایران در سیاست خارجه این كشور دانست و ابراز داشت كه آرمان فلسطین و مقاومت در لبنان یكی از عادلانه ترین موضوعات در جهان است.

سفیر ایران در بیروت تصریح كرد كه ایران به حمایت از مقاومت لبنان افتخار می‌كند و سفر محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور ایران نیز تاكیدی بر این اصل برای مواجهه با اسرائیل است.

وی با تایید خبر سفر احمدی نژاد به جنوب لبنان تصریح كرد كه حضور وی در جنوب لبنان لغو نخواهد شد، البته وی گفت كه برنامه این دیدار هنوز مشخص نشده است..../تحلیل: عصرایران