ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه بلندمدت کی‌روش برای فوتبال ایران


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در یکی از برنامه‌های بلند مدت خود تصمیم به ایجاد مرکز تخصصی ارتقای فوتبال در ایران دارد.

خبرگزاری تسنیم: این روزها افرادی که به کمپ تیم ملی فوتبال رفت و آمد دارند در کنار ساختمان آکادمی ملی فوتبال شاهد بنایی در حال ساخت هستند که قرار است به مرکزی برای آینده فوتبال ایران تبدیل شود.

این مرکز به خواست و با طرح کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در حال ساخت بوده و قرار است به مرکز تخصصی ارتقای فوتبال ایران تبدیل شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پیگیری این پروژه را به عنوان یکی از برنامه‌های بلند مدت خود برای بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا تعیین کرده و قصد دارد در این مرکز از همکاری والتر دیسالوو ایتالیایی که دستیار سابقش در رئال مادرید بوده و اکنون در مرکز تخصصی اسپایر قطر حضور دارد، همچنین میک مک درموت، مربی بدنساز سابق تیم ملی فوتبال استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
گلایه های کی روش از مرد همیشه خندان فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه آماده‌ سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد



 

 

 

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل چین و در آستانه دیدار برابر کره‌جنوبی اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر صفر در دیدار دوستانه مقابل چین که روز گذشته در زمین حریف به دست آمد، ساعت 14:50 دقیقه امروز جنجو را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.

ملی‌پوشان ساعت 18 عصر امروز وارد پکن شده و سپس پایتخت چین را به مقصد سئول، برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی ترک خواهند کرد.

کاروان تیم ملی ساعت 20:30 دقیقه امشب وارد سئول می‌شود تا تمرینات آماده‌سازی خود برای دیدار مقابل کره‌جنوبی را در پایتخت این کشور پیگیری کند.

بازیکنان سپس صبح فردا به صلاحدید کادرفنی تیم ملی به استراحت می‌پردازند تا خستگی بازی تدارکاتی مقابل چین و سفر به کره‌‌جنوبی از تن آنها خارج شده و عصر فردا نخستین تمرین تیم ملی در کره‌ برگزار خواهد شد.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی روز دوشنبه در سئول ادامه پیدا خواهد کرد تا تیم ملی با آمادگی کامل مقابل حریف قدرتمند آسیایی به میدان برود.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود پس از پیروزی مقابل چین، سه‌شنبه هفته جاری به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

تیم ملی عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل چین با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های آندرانیک تیموریان و محمد غلامی به پیروزی دست پیدا کرد.