ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی/ پرسپولیس مقابل حریف دردسرساز



اخبار,اخبارورزشی,بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی,


 اخبار ورزشی - برنامه بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی/ پرسپولیس مقابل حریف دردسرساز

۱۳ دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای حساس پرسپولیس میزبان تیم کارگر بنه گز بوشهر است.

  13 مسابقه مرحله یک شانزدهم جام حذفی در دو روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. در این مرحله تیم‌های لیگ برتری به مصاف حریفانی در لیگ‌های پایین‌تر می‌روند. مربیان تیم‌های لیگ برتری به خوبی می‌دانند که در جام شگفتی‌ها نباید حریفان گمنام‌شان را دستکم بگیرند و یک اشتباه ممکن است به حذف آنها از مسابقات منجر شود. نگاهی به دیدارهای روزهای پنجشنبه و جمعه می‌اندازیم؛

*پرسپولیس - کارگر بنه گز بوشهر؛ سرخاب 30 ثانیه مقابل سرخ‌پوشان
سرخ‌پوشان بعد از باخت به سپاهان در لیگ برتر چند روزی تمریناتشان تعطیل بود و سپس به اردوی جزیره کیش رفتند و چند روزی در کنار خلیج فارس تمرین کردند و تقریبا تمامی بایکنان پرسپولیس این اردو را برای تیم‌شان مفید دانستند و حالا زمانی است که فایده این سفر خودش را در تیم پرسپولیس نشان بدهد. هواداران از تیم محبوب‌شان یک برد پرگل مقابل حریف دسته دومی می‌خواهند اما فوتبال بوشهر و جنوب ایران همیشه پر از استعداد بوده و هست.

شاید این حریف نه چندان مطرح در ورزشگاه آزادی بتواند پرسپولیس را به دردسر بیندازد. با این حال بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم شانسی برای حریف در این مسابقه قائل نیست ولی شاید بوشهری‌ها برای خلق شگفتی به تهران آمده باشند. عباس سرخاب یک استقلالی‌ قدیمی، سرمربی کارگر بنه‌گز بوشهر است. بازیکنی نام آشنا برای استقلالی‌ها که حالا باید مقابل حمید درخشان و پرسپولیس قرار بگیرد. عباس سرخاب که یکی از سریع‌ترین گل‌های دربی را به پرسپولیس زد تا سرخاب 30 ثانیه لقب بگیرد. او اگر بتواند در این مرحله پرسپولیس را شکست بدهد شاید عنوان جدیدی از سوی هواداران استقلال بگیرد و در بوشهر هم حسابی محبوب شود.

*تراکتورسازی تبریز- کارون اهواز؛ برد راحت سرخپوشان
تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتر هم میزبان یکی از تیم‌های لیگ دسته دوم است. به نظر می‌رسد تراکتورسازان برای صعود کار دشواری در پیش نداشته باشند. با این حال سرخپوشان تبریزی قطعا حریف را از پیش بازنده تصور نمی‌کنند با این حال به سختی می‌توان شانسی برای کارون اهواز در این دیدار قائل بود.

فجرشهیدسپاسی- استقلال خوزستان؛ آبی بدون ویسی
فجر که این فصل به لیگ یک سقوط کرده مقابل تیمی قرار می‌گیرد که سرمربی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. عبدالله ویسی در این بازی حق نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد. فجرسپاسی هم شاید بخواهد به یاد روزهای خوبش در لیگ برتر اولین شگفتی را خلق کند.


*ذوب آهن اصفهان - پیام چغادک بوشهر؛ یحیی به دنبال برد
ذوب آهن در جام حذفی می‌خواهد حضوری قدرتمندانه داشته باشد و حریف این تیم هم یک تیم بوشهری است و می‌تواند برای ذوب آهن دردسرساز شود هرچند یحیی گل‌محمدی اصلا دوست ندارد در جام حذفی یک حذف شده زودهنگام باشد.

 *نفت مسجد سلیمان - نیروی زمینی؛ نبرد برابر
نفت بعد از تغییر و تحول در کادرفنی‌اش توانست اولین برد لیگ برتری خود را مقابل فولاد در لیگ برتر به دست بیاورد با این حال اگر نفتی‌ها دچار غرور شوند ممکن است در همین مرحله اول مقابل تیم خوب نیروی زمینی شکست بخورند. حریف دسته اولی نفت تیم منسجم و دونده‌ای است. در این بازی شاید بتوان گفت توان هر دو تیم تقریبا برابر است. هرچند نفت در خانه خود بازی می‌کند و از امتیاز میزبانی و تماشاگران پرشورش بهره می‌برد با این حال نفتی‌ها بقا در لیگ برتر برایشان مهم‌تر است صعود در جام حذفی است.

 *راه آهن - پاس؛ به یاد روزهای خوب گذشته
نام این دو تیم، تداعی کننده اسامی است که در سال های نه چندان دور از تیم های مطرح فوتبال ایران بودند، اما پاس سال‌هاست که از تهران به همدان رفته و اکنون به لیگ دسته یک سقوط کرده است و راه‌آهن هم مدت‌هاست درگیر مشکلات مالکیتی است.

راه آهن اکنون در رده چهاردهم جدول لیگ است ولی این تیم سرمربی و بازیکنان خوبی دارد. در تیم پاس هم داود مهابادی به عنوان سرمربی حضور دارد که تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را دارد. جدال تاکتیکی استیلی و مهابادی می‌تواند دیدنی باشد.

*گسترش فولاد تبریز- شهدای ارتش اصفهان؛ بازگشت کمالوند
اولین حضور فراز کمالوند روی نیمکت مربیگری گسترش فولاد تبریز در جام حذفی است و او باید مقابل یک تیم ناشناخته قرار بگیرد. یک برد راحت برای گسترش فولاد قابل پیش بینی است.

*کیان بختیاری شهر کرد- سایپا؛ بازی آسان برای نارنجی‌پوشان
نارنجی‌پوشان سایپا برای این بازی باید تا شهر کرد سفر کنند تا مقابل این تیم دسته دومی قرار بگیرند. جلالی گفته جام حذفی را جدی می‌گیرد و با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کند البته او قطعا بخشی از نیرویش را متمرکز بازی با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد کرد. نارنجی‌پوشان هم بازی خیلی سختی ندارند.

*شهرداری اردبیل - صبای ؛ کار سخت شاگردان مرفاوی
شهرداری اردبیل در این فصل به لیگ دسته اول صعود کرده و مهدی دینورزاده هدایت آن را برعهده دارد. شاگردان مرفاوی بازی سختی در این بازی خواهند داشت به هر حال آنها خارج از خانه بازی می‌کنند و بازیکنان حریف هم برای خودنمایی و نشان دادن توانایی‌هایشان تلاش خواهند کرد.

 *پیکان - بهمن شیراز؛ ستارگان مقابل گمنام‌ها
ستارگان مشهور و نامدار پیکان مقابل تیمی ناشناخته از لیگ دسته دوم قرار می‌گیرند و بعید است که بهمن شیراز حرفی برای گفتن مقابل پیکان پرستاره داشته باشد.

 *صنعت ساری- ملوان؛ اولین حضور مویسیلوویچ
مویسیلوویچ سرمربی جدید ملوان هم اولین آزمونش در جام حذفی خواهد بود. جایی که ملوان باید خارج از خانه  و مقابل صنعت ساری بازی کند. برای ملوان اولویت ماندن در لیگ برتر است اما ملوان‌ها همواره در جام حذفی خوش درخشیده‌اند و بعید است جام حذفی را خیلی جدی نگیرند.

 *پارسه تهران- فولاد خوزستان؛ قهرمان در پایتخت
پارسه لیگ یکی هم میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. فولاد با اسکوچیچ در لیگ برتر خوب بازی کرده و به نظر می‌رسد این تیم در جام حذفی هم با جدیت شرکت خواهد کرد.


*پدیده- خونه به خونه بابل؛ بدون سرمربی
سرمربی تیم فوتبال پدیده هم در جام حذفی محروم است و این تیم بدون مرزبان باید به میدان برود. البته حریف آنها هم تیم گمنامی است و به نظر می رسد می‌توان پدیده را هم یکی از تیم‌های صعود کرده دانست.

*برنامه کامل مرحله یک شانزدهم جام حذفی:

پنجشنبه: 24 مهر 93

فجر شهید سپاسی-استقلال خوزستان-حافظیه شیراز-ساعت 14:30

 ذوب آهن-پیام چغادک بوشهر-فولاد شهر اصفهان-ساعت 16:50

نفت مسجد سلیمان-نیروی زمینی تهران-شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان-ساعت 17

پرسپولیس - کارگر بنه گز بوشهر-آزادی تهران-ساعت 16:50

راه آهن-پاس همدان-اکباتان تهران-ساعت 14:30

 گسترش فولاد تبریز-شهدای ارتش اصفهان-اختصاصی گسترش تبریز-ساعت 14

کیان بختیاری شهرکرد-سایپا البرز- ساعت 14-ورزشگاه شهدا آموزش و پرورش شهرکرد

شهرداری اردبیل-صبای قم- ساعت 14-ورزشگاه تختی اردبیل

 جمعه 25 مهر 93
پیکان تهران –بهمن شیراز-دستگردی تهران-ساعت 16:50

صنعت ساری-ملوان-شهدا ساری-ساعت 14:30

پارسه تهران-فولاد خوزستان- ساعت 14-ورزشگاه صنایع دفاع تهران

تراکتورسازی-کارون اهواز-یادگار امام تبریز-ساعت 14:30

پدیده خراسان-خونه به خونه بابل-ثامن مشهد-ساعت –ساعت 14

شنبه 26 مهر 93
استقلال اهواز-نفت تهران-تختی اهواز-ساعت 17

گل گهر سیرجان-فولاد مبارکه سپاهان- ساعت 14 و ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان

فولاد نوین اهواز-استقلال تهران-غدیر اهواز-ساعت 19
 
 اخبارورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
گل نوری در بازی ذوب آهن-پرسپولیس نیمه نهایی جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه یک چهارم و یک هشتم نهایی جام حذفی/ استقلال در آزادی بازی می‌کند، پرسپولیس در تختی



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

اعلام برنامه یک چهارم و یک هشتم نهایی جام حذفی/ استقلال در آزادی بازی می‌کند، پرسپولیس در تختی

برنامه سه بازی مرحله یک چهارم نهایی و یک بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین؛از سوی سازمان لیگ برنامه رقابت های جام حذفی اعلام شد.در این خبر که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده است،برنامه سه بازی مرحله یک چهارم نهایی و یک بازی مرحله یک هشتم نهایی را به این ترتیب اعلام کرد:

مرحله یک هشتم نهایی

سه شنبه 19 دی 91

نفت تهران-پرسپولیس، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی تهران

مرحله یک چهارم نهایی

چهارشنبه 20 دی 91فجر شهید سپاسی- داماش گیلان، ساعت 14، ورزشگاه دستغیب شیراز

فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان، ساعت 14:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

استقلال تهران-ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران

خبرآنلاین