ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه امشب لیگ قرمانان اروپا


هفته دوم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت بازی در چهار گروه پیگیری می‌شود که در مهم‎ترین دیدار، بارسلونا در زمین پاریسن ژرمن با این تیم دیدار می‎کند.

خبرگزاری مهر: بارسا در حالی با پاریسن ژرمن دیدار می‎کند که در هفت دیدار قبلی خود در شش مسابقه به پیروزی رسیده و یک بازی را مساوی کرده است. این می‌تواند نخستین آزمون بزرگ برای "لوییس انریکه" در سمت سرمربیگری بارسا باشد. نکته جالب توجه اینکه آبی و اناری پوشان در هفت مسابقه گذشته حتی یک گل هم دریافت نکرده‎اند.

بارسا نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی کمرنگ یک بر صفر مقابل آپوئل قبرس آغاز کرده است. پاریسن ژرمن هم مقابل آژاکس متوقف شده است.

"زلاتان ابراهیموویچ" که سابقه بازیگری در تیم بارسا را هم دارد دو بازی قبلی پاریسن ژرمن را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پاشنه پا از دست داده است و احتمال دارد به این بازی نرسد.

منچسترسیتی در دیگر دیدار هفته دوم میزبان تیم رم خواهد بود. سیتی در هفته نخست رقابتها در حالیکه تا واپسین لحظات بازی در زمین بایرن مونیخ با نتیجه مساوی پیش می رفت، در نهایت با گل بواتنگ شکست خورد. رم هم در بازی با زسکا مسکو موفق شده با نتیجه 5 بر یک به برتری برسد. رمی‎ها در این فصل از رقابتهای سری آ هم آغاز خوبی داشته اند و با یوونتوس در صدر جدول رقابتهای سری آ قرار دارند.

برنامه کامل رقابتها به شرح زیر است:

گروه E:

* زسکا مسکو روسیه - بایرن مونیخ آلمان

* منچسترسیتی انگلستان - رم ایتالیا

گروه F:

* آپوئل نیکوزیا قبرس - آژاکس هلند

* پاریسن ژرمن فرانسه - بارسلونا اسپانیا

گروه G:

* شالکه صفر چهار آلمان - ماریبور اسلوونی

* اسپورتینگ لیسبون پرتغال - چلسی انگلستان

گروه H:

* باتف بوریسف بلاروس- اتلتیک بیلبائو اسپانیا

* شاختار دونتسک اوکراین - پورتو پرتغال


ویدیو مرتبط :
بارسلونا 6-1 سلتیک / گروه H لیگ قرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه امشب لیگ قهرمانان اروپا


روز دوم از هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدارها، اتلتیکو مادرید، نایب قهرمان دوره قبل، با یوونتوس دیدار می کند.

خبرگزاری مهر: یوونتوس ملقب به "بانوی پیر" به ویسنته کالدرون می رود تا با تیم "دیه گو سیمئونه" دیدار کند. هر دو تیم با پیروزی در رقابتهای داخلی گام به این دیدار می گذارند. آتلتیکو 4 بر صفر از سد سویا گذشته و یووه سه بر صفر تیم آتالانتا را شکست داده است.

اتلتیکو در این دیدار می تواند ماریو ماندزوکیچ که دچار آسیب دیگی شده بود را به خدمت داشته باشد اما یووه به احتمال فراوان آندره پیرلو و آرتورو ویدال را به خدمت نخواهد داشت.

یووه آمار خوبی از رویارویی با اسپانیایی ها در خاک این کشور ندارد. این تیم از 20 بازی قبلی خود در اسپانیا تنها در سه دیدار پیروز بوده است.

سیمئونه در خصوص این دیدار اظهار داشت: آنچه ما در این بازی نیاز داریم، حمایت تماشاگران است. البته فرق است بین تک دیدار و مجموعه ای از دیدارها. تیم ما مقابل بارسلونا، رئال و یوونتوس در تک بازی شانس پیروزی دارد.

یووه بازی نخست خود مقابل مالمو سوئد را با برتری پشت سر گذاشت در حالیکه آتلتیکو در زمین المپیاکوس شکست خورده است.

در دیگر بازی چهارشنبه شب، رئال مادرید میهمان لودوگورتس رازگراد است. رئال در بازی نخست خود مقابل لیورپول به برتری رسیده است و لودوگورتس مقابل بازل تن به شکست داده است.

برنامه بازی های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

گروه A:

* اتلتیکو مادرید اسپانیا - یوونتوس ایتالیا

* مالمو سوئد - المپیاکوس یونان

گروه B:

* بازل سوییس - لیورپول انگلستان

* لودوگورتس رازگراد - رئال مادرید اسپانیا

گروه C:

* زنیت سنت پترزبورگ روسیه - موناکو فرانسه

* بایرلورکوزن آلمان - بنفیکا پرتغال

گروه D:

* اندرلشت بلژیک - دورتموند آلمان

* آرسنال انگلستان - گالاتاسرای ترکیه