ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برلوسکونی: از میهایلوویچ ناامید شده‌‌ام


مالک باشگاه میلان اعتراف کرده که از رسیدن تیمش به جایگاهی مطلوب در جدول رده‌بندی سری A و تحقق اهدافش در این فصل مأیوس شده است.

خبرگزاری تسنیم: به دنبال تساوی بدون گل میلان برابر هلاس ورونا در ورزشگاه سن‌سیرو، گفته شده است که مسئولان باشگاه میلان برای سرمربی خود، سینیشا میهایلوویچ ضرب‌الاجلی دو هفته‌ای برای پایان دادن به روند ناکامی‌های تیم تعیین کرده‌اند و این بدان معناست که این مربی صرب در دو بازی آخر روسونری در سال 2015 باید نظر مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه را جلب کند، وگرنه اخراج خواهد شد.

در همین حال خبرگزاری رسمی ایتالیا، آنسا، خبری به نقل از برلوسکونی منتشر کرده است که برکناری سرمربی پیشین سامپدوریا را بیشتر محتمل جلوه می‌دهد.

برلوسکونی در گفت‌و‌گویی که با آنسا داشت، تأکید کرد: نتایج میلان در این فصل مرا ناامید کرده است. این تیم راه و فرمول کسب پیروزی را نمی‌داند.

خبرگزاری آنسا در گزارش‌های بعدی خود ادعا کرده است که نخست وزیر پیشین ایتالیا حاضر نشده ناکامی‌های اخیر تیمش را به گردن داوران بیندازد و بخش زیادی از مشکلات میلان را به میهایلوویچ ربط داده است.

میلان تابستان امسال سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای تقویت خود با خرید بازیکنانی مانند کارلوس باکا، آلسیو رومانیولی و آندره‌آ برتالوچی انجام داد، اما با این حال در این فصل بعد از گذشت 16 هفته با 11 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر صدرنشین در رده هفتم جدول قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
میهایلوویچ درگذشت | ویدیوی خاطره‌انگیز باشگاه اینترمیلان برای میهایلوویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت برلوسکونی از میهایلوویچ


مالک باشگاه میلان از سرمربی این تیم حمایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، سیلویو برلوسکونی درباره آینده میهایلوویچ بر نیمکت میلان گفت: کاملا کار او را باور دارم. باید رو به جلو پیش برویم و همه چیز را در اختیار او قرار دهیم تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

رییس باشگاه میلان در دو سال اخیر، سه سرمربی را بر کنار کرده و همه چیز آماده است تا میهایلوویچ، نفر سوم باشد. روسونری در جایگاه هشتم جدول سری A قرار دارد و امروز در ورزشگاه خانگی برابر فیورنتینا قرار خواهد گرفت. شایعه شده مارچلو لیپی، در صورت نتیجه نگرفتن میهایلوویچ، جانشین سرمربی کنونی میلان خواهد شد.

از طرفی میهایلوویچ درباره رابطه‌اش با برلوسکونی گفت: مثل همیشه‌ایم و چیزی فرق نکرده است. بارها گفتم هفته‌ای یک بار با او صحبت می‌کنم. به بازیکنانم می‌گویم تمرکزشان روی فو‌تبا‌ل باشد. کار کردن در تیمی که همه سه ماه است می‌گویند سرمربی برکنار خواهد شد، سخت است.