ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزیل 4- اکوادور 2؛ ظهور به موقع نیمار




برزیل 4- اکوادور 2؛ ظهور به موقع نیمار

 

کوپا آمه ریکا

برزیل 4- اکوادور 2؛ ظهور به موقع نیمار

درخشش دو ستاره جوان تیم ملی برزیل باعث شد تا سلسائو به عنوان صدرنشین گروه بی روانه دور بعد رقابتهای کوپا آمه ریکا شود.

دو گل از نیمار و دو گل از پاتو باعث شد تا برزیل بتواند در آخرین دیدار مرحله گروهی اش در رقابتهای کوپا آمه ریکا با نتیجه 2-4 از سد اکوادور عبور کند تا بدین ترتیب در مرحله یک چهارم پایانی برای بار دیگر مقابل پاراگوئه صف آرایی نماید.

هر دو تیم بازی را خوب و تهاجمی آغاز کردند و اکوادور هم فرصتهای متعددی را در اختیار داشت ولی تدریجا برزیل کنترل بازی را در دست گرفت و اولین گل بازی در دقیقه 28 توسط الساندرو پاتو برای برزیل از راه رسید.

فلیپه کایسدو در دقیقه 37 بازی را به تساوی کشاند . ولی با آغاز نیمه دوم این نیمار بود که در دقیقه 49 برزیل را دوباره پیش انداخت و ده دقیقه بعد فلیپه کایسدو بار دیگر بازی را 2-2 مساوی کرد.

البته برتری برزیل خیلی سریع از راه رسید و سلسائو با گلهای پاتو (61) و نیمار (72) توانست سه امتیاز این دیدار حساس را مال خود کند.

مایکون در این بازی نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت و به نظر می رسد که بعد از این درخشش و از سوی دیگر اشتباه مرگبار آلوس در دیدار با پاراگوئه، این مایکون باشد که بازیکن ثابت سلسائو لقب بگیرد.

این دیدار در ورزشگاه ماریو آلبرتو کمپس و مقابل چشمان 25 هزار هوادار برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی برزیل ۱-۰ اکوادور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس جدید برزیل توسط نیمار رونمایی شد + عکس




لباس جدید برزیل توسط نیمار رونمایی شد + عکس
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از فوتبال آنلاین در این بازی دوستانه دو فرهنگ کاملا متفاوت فوتبال مقابل یکدیگر قرار می گیرند و برزیل در ورزشگاه ومبلی لندن به دیدار انگلیس می رود.
شاگردان روی هاجسون در حالی مقابل تیم ملی برزیل قرار می گیرند که فیلیپه اسکولاری ، رونالدینیهو را دوباره فرا خوانده و این بازیکن کنار نیمار می تواند نمایشی خیره کننده داشته باشند.

تیم ملی برزیل,جام جهانی 2014,لباس جدید تیم فوتبال برزیل

نیمار که به احتمال زیاد ستاره ی این مسابقه و جام جهانی 2014 خواهد بود بدترین کابوس روی هاچسون است.
نیمار از لباس جدید تیم ملی برزیل رونمایی كرد و گفت پوشیدن لباس تیم ملی برزیل برای من و هم تیمی هایم بزرگترین افتخار ممکن است. این لباس ها 96 درصد از مواد بازیافتی تهیه شده و در هر لباس تقریبا 13 بطری بازیافت شده به کار رفته است.
نیمار در ادامه گفت : فوتبال بخشی از زندگی و کشور ماست و لباس جدید ما نیز به همراه خودمان نماد فرهنگ فوتبال غنی کشور ما خواهد بود .

تیم ملی برزیل,جام جهانی 2014,لباس جدید تیم فوتبال برزیل

مطمئنا برزیل یکی از مهمترین مدعیان قهرمانی جام جهانی 2014 است و بسیاری هم به قهرمانی این تیم امیدوارند.../فوتبال آنلاین