ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزیل نیمی از راه قهرمانی را طی کرده است!


سرمربی برزیل بر این باور است که تیمش تاکنون نیمی از راه قهرمانی را طی کرده است.

خبرگزاری فارس: تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا و برزیل از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی از 30 دقیقه بامداد فردا (شنبه) در فورتالزا به مصاف هم خواهند رفت.

 تیم ملی برزیل در دیدار هفته گذشته خود مقابل شیلی در یک هشتم نهایی جام نتوانست نمایش خوبی ارائه کند تا ضربه‌های پنالتی مشخص کننده تیم برتر میدان باشد. به همین دلیل انتقادهای فراوانی به سلسائو وارد آمد که این موضوع موجب عصبانیت لوییس فلیپه اسکولاری شده است.

وی در این زمینه گفت: نیمی از راه قهرمانی را رفته‌ایم. فراموش نکنید که پیش از آغاز جام گفتم تیمم را برای قهرمانی آماده کردم. همه بازیکنانم تا حالا عالی بوده‌اند. آن صحبت‌ها تاکنون هیچ تغییری نکرده‌اند. در حال حاضر در پله پنجم هستیم و تا رسیدن به قهرمانی، در کل هفت پله داریم.

بزرگانی همچون زیکو و کارلوس آلبرتو نیز به انتقاد از اسکولاری پرداخته‌اند. رجینا برندو، روانشناس معروف برزیلی در اردوی این تیم حضور پیدا کرده که این موضوع نیز دستاویز انتقادهای زیادی بوده است.

اسکولاری در این خصوص هم گفت: همه چیز برنامه‌ریزی و سازماندهی شده است. او روزهای شنبه و دوشنبه نیز به کمپ می‌آید. او برای بهتر شدن تیم در کنار ما است ولی نمی‌توانیم بگوییم او می‌تواند ما را به پیروزی برساند. برای به پیروزی رساندن ما به او پولی پرداخت نمی‌کنیم. همواره روانشاس‌ها را تمجید کرده‌ام. آنها می‌توانند اطلاعات خوبی به شما بدهند.


ویدیو مرتبط :
اتومبیل الکتریکی جدید نیسان ، نیمی هواپیما و نیمی ماشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است



 

 

 

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا از شکست در دیدار پایانی بهت‌زده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا دردیدار پایانی جام ملتهای آسیا با شکست مقابل ژاپن به نایب قهرمانی بسنده کرد. نتیجه‌ای که کاپیتان استرالیا آن را چندان عادلانه نمی‌داند.

لوکاس نیل درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: شاید خستگی بیش از اندازه بازیکنان باعث شد که در وقت اضافی کم بیاورند و گل بخوریم. در بازی که در چنین سطحی برگزار می‌شود تنها یک اشتباه می‌تواند برنده یا بازنده را مشخص کند.

نیل ادامه داد: اشتباه ما این بود که ژاپن را مجازات نکردیم. زمانی که فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم باید فکر می‌کردیم که ممکن است در دقایقی آنها ما را جریمه کنند و گل بزنند. کاری که ما انجام ندادیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا درباره تاثیر این شکست برروی بازیکنان گفت: قرار نیست که در این شکست غرق شویم اما فکر می‌کنم مقابل ژاپن کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم. هیچ یک از دو تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و ما واقعا توانستیم به اندازه کافی فرصت ایجاد کنیم اما به هر حال پیروزی نصیب تیم ما نشد و حالا باید برای حضور در جام جهانی برزیل استارت بزنیم.

نیل در پایان گفت: بعد از آن باید تلاش کنیم تا در شرایطی که میزبان جام ملتها هستیم به مقام قهرمانی برسیم چرا که استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران می‌تواند فرصت مناسبی برای ما ایجاد کند.