ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزیل با 4 گل شیرها را رام کرد


برزیل با برتری پرگل مقابل کامرون به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم: برزیل با برتری پرگل مقابل کامرون به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.

تیم‌های ملی برزیل و کامرون از ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه) در آخرین دیدار خود در گروه A رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف هم رفتند، دیداری که به برتری 4 بر یک برزیل انجامید تا این تیم با هفت امتیاز و تفاضل گل 5+ به عنوان صدرنشین گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شود.

ستاره بی و چرای این بازی نیمار بود که دو بار در دقایق 17 و 34 موفق به گلزنی شد، گل‌هایی که یکی از آنها در دقیقه 26 توسط ژوئل ماتیپ پاسخ گفته شد تا نیمه نخست به برتری 2 بر یک برزیل بیانجامد.

در نیمه دوم برزیل همچنان ابتکار عمل را در دست داشت و دو بار دیگر توسط فرد (49) و فرناندینهو (84) به گل رسید تا با پیروزی 4 بر یک مقابل شیرهای رام نشدنی کامرون مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 صعود کرده و حریف شیلی، تیم دوم گروه B شد.


ویدیو مرتبط :
او هنرمند سیرک است و هم رام کننده شیرها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری پر گل برزیل در افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها



برنامه بازی های جام کنفدراسیون‌,نتایج بازی های جام کنفدراسیون‌,افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها

برتری پر گل برزیل در افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها

دیدار افتتاحیه جام کنفدراسیون‌ها با برتری برزیل مقابل ژاپن آغاز شد.

به گزارش ایسنا، نهمین دور جام کنفدراسیون‌ها شب گذشته با بازی برزیل و ژاپن در برازیلیا آغاز شد که در آن تیم میزبان موفق شد با سه گل ژاپن را شکست دهد.

بازیکنان برزیلی خیلی زود توانستند گل اول خود را به ثمر برسانند. نیمار در دقیقه‌ سه با شوت مهار نشدنی روی پاس فرد موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بازیکنان برزیلی به حملات خود ادامه دادند، اما این ژاپنی‌ها بودند که توانستند خطر جدی مسابقه را رقم بزنند. کی سوکه هوندا در دقیقه‌ 19 می توانست بازی را به تساوی بکشاند که ضربه کاشته این بازیکن را ژولیو سزار دفع کرد.

در دقیقه‌ 32 شوت سنگین یوتو ناگاتومو به شکلی خطرناک از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

هالک در دقایق پایانی نیمه نخست می توانست برزیل را به گل دوم برساند که ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه‌ به بیرون رفت تا نیمه نخست با نتیجه‌ یک بر صفر به سود برزیل به پایان برسد.

برزیلی‌ها در نیمه دوم نیز خیلی زود به گل دست یافتند. این بار پاس دنی آلوس به پائولینیو رسید و این بازیکن در دقیقه‌ 48 گل دوم برزیل را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و سلسائو در دقیقه‌ 93 موفق شد گل سوم مسابقه را هم به ثمر برساند. این بار جو که در دقایق پایانی به جای فرد به زمین مسابقه آمده بود گل سوم مسابقه را به ثمر رساند تا میزبان در شب نخست این مسابقات پیروزی دلچسبی داشته باشد.

** تابلو نتیجه‌ :

* برزیل 3 – ژاپن صفر

** گل‌ها :

* نیمار 3 ، پائولینیو 48 و جو 90

در ادامه بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها امشب (یکشنبه) و از ساعت 23:30 به وقت ایران مکزیک و ایتالیا به مصاف هم می‌روند./ایسنا