ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزیل با غلبه بر اروگوئه فینالیست شد



اخبارورزشی,جام کنفدراسیون‌ها

نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها - برزیل - 2013

برزیل با غلبه بر اروگوئه فینالیست شد

تیم فوتبال برزیل با غلبه بر اروگوئه به فینال جام کنفدراسیون‌ها راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها 2013 برزیل، بازیکنان لوئیز فیلیپه اسکولاری که با اقتدار و با کسب 9 امتیاز از مرحله گروهی صعود کرده بودند برابر اروگوئه‌ای صف‌آرایی کردند که در گروه دوم با کسب شش امتیاز به عنوان تیم دوم پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته بود.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود برزیل به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. فرد در دقیقه 41 موفق شد تک گل برزیل در نیمه اول را وارد دروازه اروگوئه کند.

البته در این نیمه اروگوئه روی خطای واضحی که داوید لوئیز روی لوگانو داشت، در دقیقه 14 صاحب یک ضربه پنالتی شد که بهترین بخت برای پیش افتادن اروگوئه از میزبان قدرتمندشان برزیل بود که این پنالتی را دیه‌گو فورلان خراب کرد و توپ را به دستان سزار دروازه‌بان برزیل کوبید.

اروگوئه خیلی زود به بازی برگشت و در اوایل نیمه دوم و در دقیقه 48 کاوانی مهاجم اروگوئه موفق شد دروازه میزبان را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

نتیجه مساوی تا دقیقه 85 ادامه داشت تا اینکه روی فشار میزبان روی دروازه اروگوئه و سانتر زیبا از روی نقطه کرنر توسط نیمار، پائولینیو موفق شد با ضربه سر دروازه اروگوئه را باز کرده و برزیل را دو بر یم پیش اندازد.

بدین ترتیب برزیل اولین فینالیست جام کنفدراسیون‌ها در کشور خود لقب گرفت و باید منتظر نتیجه دیدار امشب اسپانیا و ایتالیا بماند تا حریف خود در فینال را بشناسد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
فینالیست جام جهانی برزیل 2014 : کره شمالی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پله: امیدوارم برزیل و اروگوئه فینالیست شوند


اسطوره فوتبال برزیل و جهان گفت: دوست دارم تیم کشورم مقابل اروگوئه دیدار نهایی جام جهانی را برگزار کرده و برنده شود.

ورزش سه: ادسون آرانتس دوناسیمنتو معروف به سلطان پله در مصاحبه‌ای اظهار داشت: دوست دارم تیم برزیل به دیدار نهایی جام جهانی 2014 راه یافته و مقابل اروگوئه قرار گیرد. در این حال نیز برنده شود و انتقام جام جهانی 1950 را بگیرد.

وی افزود: در آن سال برزیل میزبان جام بود و در فینال 2 بر یک از اروگوئه شکست خورد و همه مردم متاثر شدند. گمان نمی‌کنم اگر این دو تیم یکبار دیگر به فینال برسند، آن نتیجه تکرار شود.

پیکارهای جام جهانی 2014 از تاریخ 23 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز خواهد شد.