ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزای به پرسپولیس پیوست


بهنام برزای کاپیتان تیم فوتبال امید ایران و بازیکن تیم راه آهن بعد از پایان اردوی تیم امید به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود.

خبرگزاری مهر: بهنام برزای بازیکن تیم فوتبال راه آهن و کاپیتان تیم امید ایران بعد از آنکه دوپینگ شهاب زاهدی بازیکن جوان پرسپولیس مثبت اعلام شد، مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس انجام داد. مذاکرات برزای با باشگاه پرسپولیس به خاطر مشکلاتی برای چند روز متوقف شده بود ولی در نهایت حمید درخشان اعلام کرد که برزای بازیکن پرسپولیس بوده و به زودی به تمرینات این تیم اضافه می‌شود.

درخشان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: برزای وقتی از تمرینات تیم امید برگردد، به پرسپولیس اضافه می‌شود. او سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس است و برای آینده نگری، احتمالا قراردادش با پرسپولیس 3 ساله است.


ویدیو مرتبط :
از رکورد عجیب پرسپولیس تا ظلم مظلومی به برزای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد قاضی به پرسپولیس پیوست



محمد قاضی به پرسپولیس پیوست

ایسنا: بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد 2 ساله خود را با تیم فوتبال پرسپولیس ثبت كرد.

محمد قاضی با حضور در هیات فوتبال استان تهران رسما با پرسپولیس قرارداد بست و فصل دوازدهم لیگ برتر را با پیراهن سرخ‌پوشان تهرانی به میدان می‌رود.

قاضی نخستین بازیكنی است كه قراردادش را رسما با پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به ثبت می‌رساند. این بازیكن كه پیش ازاین توسط كارلوس كی‌روش به تیم ملی نیز دعوت شده بود، اكنون به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در بازی برابر ازبكستان و قطر نیست./ایسنا