ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزای: به خاطر خواهرم استقلالی شدم


بهنام برزای در نشست مطبوعاتی تیم ملی امید شرایط فعلی این تیم را امیدوار کننده دانست و آرزو کرد ایران با کادر فنی ایرانی بعد از 40 سال به المپیک برود.

خبرآنلاین: بهنام برزای کاپیتان تیم ملی امید شرایط تیم ملی را امیدوار کننده دانست و از انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی خبر داد. او در این باره گفت:تیم خیلی تغییر کرده است و خدا را شکر می کنیم با چنین مدیریت و کادری کار می کنیم.تمرینات خیلی خوبی داشتیم.شرایط روحی بازیکنان بسیار بالاست بازیکنان به لحاظ آمادگی بدنی هم در بهترین شرایط قرار دارند به طوری که کسی در تیم نمی داند چه بازیکنانی فیکس هستند و کسانی که روی نیمکت می نشینند تمام انگیزه آنها پیروزی تیم است.مربیان هم شناخت خوب و کافی از از بازیکنان دارند.

برزای در ماه های اخیر پیشنهادهای زیادی از تیم های مختلف داشت که خبرسازترین آنها پیشنهاد پرسپولیس بود که در نهایت وی به استقلال پیوست. برزای درباره پیوستنش به استقلال گفت: پیشنهادهای زیادی داشتم.پرسپولیس هم جزو تیم های پیشنهاد کننده بود ولی من از دوران نوجوانی استقلالی بودم خوشبختانه امیر خان هم با من تماس گرفت و با مشورت بزرگان به استقلال رفتم.

او یکی از دلایل انتقالش به استقلال را خواهرش دانست و گفت:چند ماه پیش خواهرم را از دست دادم.او از استقلالی های با تعصب بود که با برد و باخت استقلال خوشحال و ناراحت می شد و به این خاطر به استقلال رفتم.


ویدیو مرتبط :
‫مهدی استقلالی : وقتی برزگ شدم فوتبالیست بشم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برزای: به خاطر روح خواهرم استقلالی شدم/ هیچ گاه با پرسپولیسی‌ها صحبت نکردم



اخبار,اخبار ورزشی,اخباربهنام برزای

هافبک جوان تیم فوتبال استقلال گفت: من به خاطر روح خواهرم به استقلال آمدم زیرا او یک استقلالی دو آتیشه بود.

بهنام برزای در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه صحبت‌ از حضور او در تیم پرسپولیس می‌شد اما با استقلال قرارداد بست اظهار داشت: باید بگویم که هیچ گاه با پرسپولیسی‌ها شخصا صحبت نکردم و آنها با مدیر برنامه‌های من در حال مذاکره بودند. من از سه، چهار تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم و با چند تیم خارجی هم صحبت کردم اما به توافق نرسیدم. قصد داشتم به خارج از کشور بروم که این اتفاق رخ نداد و به توافق نرسیدیم.

 

وی ادامه داد: در چند سال اخیر پرسپولیسی‌ها به من پیشنهاد دادند و صحبتی از طرف استقلالی‌ها نشده بود اما می‌دانستم روزی امیر قلعه‌نویی به من پیشنهاد خواهد داد تا به این تیم بروم و منتظر بودم این اتفاق بیفتد. وقتی که از استقلال پیشنهاد دریافت کردم به خاطر خواهرم که دو، سه ماه پیش فوت کرده بود به این تیم پیوستم زیرا او یک استقلالی دو آتشه بود و با شکست این تیم ناراحت می‌شد و با پیروزی استقلال خوشحال می‌شد. وقتی که چهره خواهرم جلوی چشمم می‌آمد تصمیم گرفتم به خاطر اینکه روح او را شاد کنم به استقلال بروم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و به آنها احترام می‌گذارم اما با توجه به مجموعه شرایطی که وجود داشت تصمیم گرفتم به استقلال بروم.

هافبک جدید آبی‌پوشان در مورد اینکه آیا خودش بیشتر استقلالی است یا پرسپولیسی گفت: من از بچگی استقلالی بودم و هم‌اکنون یک استقلالی دو آتیشه هستم.

برزای در مورد حواشی احتمالی که برای بازیکنان جوان در تیم‌های بزرگ به وجود می‌آید گفت: دلیلی نمی‌شود که بخواهیم به صورت کلی صحبت کنیم. خیلی از بازیکنان بودند که در این دو تیم موفق ظاهر شدند. من زیاد اهل رفیق‌بازی نیستم و می‌دانم که در تیم‌های بزرگ باید خود را کنترل کنم. خوشبختانه رفتار حرفه‌ای را رعایت می‌کنم و همیشه هم دوستانم از این موضوع تعریف کردند. توکل من هم به خداست تا بتوانم عملکرد خوبی را داشته باشم.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی روز گذشته اعلام کرد که توانایی بازی در چند پست را دارد تاکید کرد: من بیشتر دوست دارم هافبک چپ بازی کنم اما هافبک راست هم بوده‌ام و به عنوان مهاجم نوک و حتی بازیکن پشت مهاجم‌ها هم بازی کردم. برایم فرقی نمی‌کند و در همه پست‌ها می‌توانم بازی کنم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه آیا از راه‌آهن راحت جدا شد گفت: من دو سال در راه‌آهن بازی کردم و تنها 20 درصد از قراردادم را دریافت کردم. زمانی هم که می‌خواستم جدا شوم 70 میلیون چک به آنها دادم. جا دارد به هر حال از آنها تشکر کنم با اینکه سختی زیادی در این تیم کشیدم. دوستان بسیار خوبی در این تیم دارم و به نظرم اگر فوتبالی‌ها این تیم را برعهده بگیرند موفق‌تر خواهد بود.

برزای در مورد اینکه قراردادش چند ساله است گفت: قرارداد من دو فصل و نیم است که از لحاظ مالی سال به سال مشخص خواهد شد. از فردا در تمرینات تیم حاضر می‌شوم و خود را برای حضور در جمع آبی‌پوشان آماده خواهم کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس