ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برزای: باید 2 روز در تمرینات ختافه تست بدهم


مهاجم فصل گذشته استقلال که از باشگاه ختافه پیشنهاد دریافت کرده است هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نشده است.

ورزش سه: بهنام برازی در مورد آخرین وضعیت خود گفت: من از ختافه پیشنهاد دارم اما هنوز با مسولان استقلال برای سفرم به اسپانیا مذاکره نکرده ام. ان‌شاء‌الله با مدیران استقلال جلسه می گذارم و تکلیف نهایی ام مشخص می شود.

او که سابقه کاپیتانی در تیم امید را دارد در پاسخ به این سوال که چقدر پیشنهادش از ختافه جدی است هم گفت: من از این باشگاه پیشنهاد دارم ولی قرار است یکی دو روز به اسپانیا بروم و در تمرینمات این تیم شرکت کنم. انشاالله تا هفته های آینده تکلیف حضورم در این باشگاه نهایی می شود. البته من با استقلال قرارداد دارم و تابع نظر باشگاه هستم.

مهاجم جوان استقلال در مورد شرایطش در استقلال هم می گوید: من در تمرینات شرکت می کنم ولی هنوز با باشگاه به توافق مالی نرسیده ام. کادرفنی من را می خواهد و باید در مورد مسائل مالی صحبت کنیم.


ویدیو مرتبط :
اگر در سه روز پیاده‌روی اربعین شرکت نکنم؛ چه جوابی دارم بدهم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت برزای به تمرینات ختافه


بهنام برزای کاپیتان تیم امید ایران به تمرینات باشگاه ختافه دعوت شده است.

ورزش سه: بهنام برزای کاپیتان تیم امید ایران به تمرینات باشگاه ختافه دعوت شده است. مدیر برنامه های این بازیکن جوان گفت: دعوتنامه ختافه رسیده و من برای مذاکره با آقای افشارزاده به باشگاه استقلال می روم تا ببینیم نتیجه چه می شود.