ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بررسی پیشنهادات نکونام و اسپانسر جدید در جلسه هیات‌مدیره استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - بررسی پیشنهادات نکونام و اسپانسر جدید در جلسه هیات‌مدیره استقلال

هاشم ساعدی در ارتباط با نشست هیات مدیره باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده در این نشست گزارشی از وضعیت جاری و مالی و همچنین بودجه سال آینده باشگاه ارائه کرد

جلسه هیات‌ مدیره استقلال عصر امروز دوشنبه در محل باشگاه برگزار شد. هاشم ساعدی در ارتباط با این نشست به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: دکتر فتح‌الله‌زاده گزارشی از وضعیت جاری و مالی و همچنین بودجه سال آینده باشگاه مطرح کرد و قرار بر این شد پیش‌بینی بودجه سال آینده در جلسات بعدی هیات‌مدیره انجام بگیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه گفت: فتح‌الله‌زاده در خصوص اسپانسر جدید استقلال که بانک شهر است، گزارشی را به خدمت اعضای هیات‌مدیره ارائه کرد و در ادامه گزارشی نیز از سوی مدیرعامل باشگاه در خصوص جدایی منتظری از استقلال، پیشنهاد تیم‌های چینی و قطری به نکونام، موضوعی که در خصوص آرش برهانی پیش آمده و همچنین وضعیت مصدومان استقلال به اطلاع اعضای هیات‌مدیره رساند.

وی در ادامه افزود:‌ در بخش دیگری از این جلسه آقای شهریاری هم گزارشی از وضعیت فعلی ورزشگاه مرغوبکار و برنامه‌های آینده به اعضا ارائه داد. در پایان جلسه هم اعضای هیات‌مدیره استقلال از مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات استقلال را به جایگاه اول لیگ رساندند تقدیر و تشکر به عمل آوردند. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫حواشی جلسه هیات مدیره استقلال تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعضای هیات مدیره استقلال مشخص شدند/ مبلغ قرارداد اسپانسر استقلال چند میلیارد است؟



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اعضای هیئت مدیره استقلال معرفی شدند

اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری چند جلسه و بررسی شرایط باشگاه استقلال، بالاخره اعضای هیئت مدیره این باشگاه را معرفی کرد تا تکلیف آبی‌پوشان برای فصل جدید مشخص شود.

به این ترتیب منصور پورحیدری، بهرام افشارزاده، مسعود معینی، سید سعید رضا سیف افجعی، پندار توفیقی،‌ صادق پور، صاحب پناهی، نثاری و مقداد نجف نژاد به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

از بهرام افشارزاده به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی آبی‌پوشان یاد می‌شود. 

 

-----------------------------

 

قرارداد اسپانسر استقلال ۲۵ میلیارد تومان است

قرارداد اسپانسر استقلال برای فصل آینده بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش فارس، امیر رضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش اعلام کرد:قرار است اسپانسر استقلال بعد از جلسه با هیأت مدیره مشخص شود و وقتی آن قرارداد امضا شد همه چیز اعلام می‌شود اما قرارداد اسپانسر استقلال بالغ بر 20 میلیارد تومان است و با همه موارد نزدیک به 25 میلیارد تومان می‌شود.

به گزارش فارس، پیش از این گفته می‌شد مبلغ قرارداد اسپانسر در حدود 45 میلیارد تومان است که 15 میلیارد تومان بیش از مبلغ اسپانسر پرسپولیس خواهد بود.

اخبار ورزشی - تسنیم,فارس