ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد 5 گله پرسپولیس مقابل ناشنوایان


تیم فوتبال پرسپولیس با یک برد پرگل مسابقه خود مقابل تیم ناشنوایان را به اتمام رساند .

ورزش سه: گل های پرسپولیس را کمال کامیابی نیا ، محسن مسلمان ، علی علیپور ، یک بازیکن امید و سوشا مکانی (پنالتی ) به ثمر رساندند ضمن اینکه تیم حریف یک پنالتی را نیز هدر داد .

اکثر تماشاگران این مسابقه را اعضای موسسه توانا تشکیل می دادند که تشکلی در حمایت از معلولان است . آنها که هردو تیم را تشویق می کردند در پایان بازی به تشویق شدید سوشا مکانی گلر پرسپولیس پرداختند که پنالتی اش را گل کرد .


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی: پرسپولیس ۶-۰ تیم ملی ناشنوایان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوسفی:مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم



 

 

 

یوسفی:مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با شکست هفته قبل مقابل تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

محسن یوسفی در حاشیه تمرین استقلال در خصوص دیدار هفتاد و یکم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم به این سه امتیاز حساس احتیاج دارند و برای برد تلاش خواهند کرد.

باخت به تراکتورسازی هواداران ما را ناراحت کرد و با این شرایط مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

هافبک استقلال در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: این تیم در هفته های ابتدایی مشکلاتی داشت ولی دربی شرایطی خاص دارد و این مساله بارها ثابت شده است. تیم ما هم به دنبال بازی خوب و روان است و نتیجه دیدار باید با انگیزه بازیکنان درون زمین رقم بخورد.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست تا با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم خود پرداخته و از توهین علیه تیم و هواداران حریف خودداری کنند.