ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد 10 هزار نفری پرسپولیس مقابل فولاد / شریفات عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داد



حاشیه‌های بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان

شریفات عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داد/ حضور زاید و معدنچی در درفشی‌فر

خبرگزاری فارس: اسماعیل شریفات پس از تعویض در بازی دوستانه فولاد خوزستان و پرسپولیس عدد 4 را به هواداران تیم قرمز نشان داد که جنجال ساز شد.

 

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی در نیمه دوم را در زیر می‌خوانیم:

 

* بازیکنان تیم فوتبال فولاد به شدت به داور بازی بابت قضاوتش اعتراض داشتند.

 

* بی احترامی برخی از هواداران و فحاشی به بازیکنان در بازی امروز دیده می‌شد.

 

* در دقیقه 80 بازی ایمون زائد و مهرزاد معدنچی در ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند و هواداران به سمت آنها هجوم برده و تشویق‌شان کردند.

 

* اسماعیل شریفات پس از تعویض در دقیقه 75 بازی عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داد که هواداران هم با پرتاب بطری و فحاشی به او اعتراض کردند. شریفات پس از اینکه این جو را دید خیلی زود به رختکن رفت.

 

* دقیقه 72 تک به تک ماهینی به سادگی از دست رفت.

 

* دقیقه 75 روی پاس علی کریمی، غلامرضا رضایی صاحب موقعیت شد که توپ را از داخل 6 قدم به بیرون زمین زد./فارس


ویدیو مرتبط :
حضور یکصد هزار نفری هواداران پرسپولیس (پرسپولیس - الغرافه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: این برد تقدیم به هواداران پرسپولیس



 

 

 

استیلی: این برد تقدیم به هواداران پرسپولیس

 

قلعه‌نویی جوانمرد است

استیلی: این برد تقدیم به هواداران پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل نفت آبادان را به هواداران تقدیم می‌کنم

حمید استیلی پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل نفت آبادان گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. آنها را در این مدت خیلی اذیت کردیم و امیدوارم این پیروزی هدیه کوچکی برای آنها باشد.

این مربی گفت: هواداران در این مسابقه از دقیقه یک تا 90 کنار ما بودند و این پیروزی برای آنها است. امیدوارم در ادامه بهتر شویم چرا که تیم متعلق به مردم است و من هم هر چیزی که دارم از مردم است.

وی ادامه داد: از نفت و مربی‌اش به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تشکر می‌کنم. پیروانی همیشه تیم‌های خوب با بازیکنان خوبی به فوتبال ما تحویل داده است.

استیلی تأکید کرد: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. ما در این مسابقه خیلی تحت فشار بودیم البته برای اینکه به شکل واقعی خود برسیم هنوز کار داریم.

وی در مورد غیبت کریمی و گل‌های جواد کاظمیان گفت: کریمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار است و اگر بازی می‌کرد نتیجه بهتری می‌گرفتیم اما تیمی موفق است که بر پایه کارهای تاکتیکی بازی کند و پرسپولیس در این دیدار این گونه بازی کرد. کاظمیان هم سه گل زد اما قطعا بازیکنان هم به او پاس گل دادند و مجموع تیم خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب ایده‌آل رسیده‌اید گفت: روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم اما هنوز در 20 دقیقه پایانی بازی‌ها مشکل داریم سعی می‌کنیم آن را حل کنیم. در این مسابقه هم دیدید که بازی با توپ ما بهتر از بازی‌های قبل بود.

استیلی در مورد عملکرد خط دفاع گفت: در این منطقه خوب بودیم اما اشتباهاتی هم داشتیم که باید با تمرین آنها را رفع کردیم. نصرتی یکی از بهترین مدافعان ایران است و با بیش از 50 بازی ملی می‌تواند در چهار پست بازی کند. نورمحمدی هم شرایط خوبی داشت و اضافه شدن شیث می‌تواند استحکام دفاع را بیشتر کند.

وی در مورد لیست تیم ملی تأکید کرد: باید به نظر کی‌روش احترام بگذاریم. معتقدم بازی کردن در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست. اگر جایگاه ما در جدول بهتر شود بازیکنان بیشتری هم دعوت می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصاحبه قلعه‌نویی و حمایت از وی گفت: امیر بچه محله ما است حتی مردم هم او را دوست دارند. هدف‌گذاری ما برای قهرمانی است اما قلعه‌نویی هم یک جوانمرد است و همیشه از کسانی که تحت فشار هستند حمایت می‌کنند و آنهایی که زمین می‌خورند را حمایت می‌کنند. امیدوارم بتوانم روزی محبت‌هایش را جبران کنم.