ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد پرگل لیورپول در زمین چلسی/ آقای معمولی مچ آقای خاص را خواباند



تیم فوتبال لیورپول در زمین چلسی به بردی پرگل دست یافت تا یورگن کلوپ نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را در ورزشگاه استمفورد بریج کسب کند.

تیم های فوتبال چلسی و لیورپول عصر امروز شنبه در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی را تیم لیورپول در پایان با حساب ۳ بر یک به سود خود خاتمه داد. این نخستین برد یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس بود.

گل نخست بازی را رامیرس در دقیقه ۴ برای چلسی به ثمر رساند اما در دقیقه ۴۵ فیلیپ کوتینیو کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز کوتینیو (۷۴) و کریستین بنتکه (۸۳) دو گل دیگر به ثمر رساندند تا لیورپول به بردی ارزشمند در ورزشگاه استمفورد بریج دست یابد.

لیورپول با این برد ۱۷ امتیازی شد و موقتا در رده هفته جدول قرار گرفت. چلسی نیز با متحمل شدن ششمین باخت فصل در یازده بازی، در امتیاز یازده باقی ماند. این تیم فعلا پانزدهم است.

بدین ترتیب آقای خاص که بدترین روزهای مربیگری خود را با چلسی سپری می کند برابر آقای معمولی هم شکست خورد تا در آستانه برکناری از چلسی قرار گیرد.

 

اخبار ورزشی -مهر

 


ویدیو مرتبط :
صحبت های خاص آقای خاص در مراسم برترین های فصل چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین چلسی در زمین اورتون/ واکنش آقای خاص پس از سومین باخت چلسی در 5 دیدار اخیر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار تیم های اورتون و چلسی لحظاتی پیش با نتیجه 3-1 به سود اورتون خاتمه یافت تا تیم مورینیو، دومین شکست متوالی خود را تجربه کند.

دو تیم اورتون و چلسی در شرایطی تقریبا یکسان در جدول مسابقات به مصاف هم رفتند. اورتون از 4 بازی قبلی خود 5 امتیاز کسب کرده بود و چلسی نیز در یکی از بدترین شروع های فصل خود با 4 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت. آبی ها لندن در غیاب کورتوای مصدوم و با بگوویچ درون دروازه به زمین اورتون آمده بودند تا دومین برد فصل را تجربه کنند.

بازی با حملات اورتون آغاز شد و این تیم با حمایت هوادارانش تیم برتر میدان نشان می داد. اورتونی ها در همان دقایق ابتدایی با یک بدشانسی مواجه شده و بشیچ، هافبک تهاجمی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند. به جای این بازیکن، نایسمیت وارد زمین شد و به ستاره میدان بدل شد.

نای اسمیت در دقیقه 17 موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. حرکت از خود او شروع شد و پس از یک و دوی موفق با گالووی و سانتر دقیق این بازیکن، نایسمیت با یک ضربه سر زیبا، قفل دروازه چلسی را باز کرد.

5 دقیقه بعد، همین بازیکن با یک ضربه پای چپ دقیق از 20 متری موفق شد بگوویچ را برای بار دوم تسلیم کند و در عین ناباوری، اورتون 2-0 پیش بیفتد.


چلسی پس از دریافت این دو گل سراسر حمله شد و سرانجام در دقیقه 36 با ضربه استثنایی ماتیچ از 30 متری موفق به جبران یکی از گل های خورده شد. این تیم تا پایان نیمه اول یکی دو بخت خوب گلزنی دیگر توسط هازارد به دست آورد اما نتوانست به گل دست یابد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود اورتون به اتمام برسد.

مورینیو نیمه دوم را به امید جبران یک گل فاصله با اورتون آغاز کرد و در همان ابتدای نیمه، کندی را بجای میکل وارد زمین کرد تا تیمش هجومی تر شود اما در روز بد دیگو کاستا و پدرو، حملات چلسی راه به جایی نمی برد. در عوض این اورتون بود که روی ضد حملات توسط لوکاکو، دو موقعیت عالی را در دقایق 65 و 69 از دست داد.

مورینیو، فالکائو و ویلیان را نیز بجای پدرو و فابرگاس وارد زمین کرد اما این اورتون بود که در دقیقه 82 به گل سوم دست یافت. باز هم نایسمیت بود که روی همکاری با بارکلی و پاس عمقی زیبای این بازیکن در موقعیت تک به تک با بگوویچ قرار گرفت؛ ضربه دقیق نای اسمیت از میان پاهای بگوویچ وارد دروازه چلسی شد تا این بازیکن اسکاتلندی در یک روز رویایی، مقابل چلسی هت تریک خود را تکمیل کند.

چلسی در ادامه بازی نتوانست از حملات خود سودی ببرد و یک شکست سنگین را در زمین اورتون متحمل شد. قهرمان فصل گذشته حالا از 5 بازی خود صاحب سه شکست، یک برد و یک تساوی است و در نیمه انتهایی جدول جای دارد. اورتون هم با این برد 8 امتیازی شد و به وضعیت خود در جدول، سروسامانی داد.

 

مورینیو: من و بازیکنانم قهرمانیم
تیم فوتبال چلسی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه اورتون با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

شاگردان ژوزه مورینیو در 5 دیدار لیگ برتر تنها یک برد بدست آورده‌اند و در سه بازی متحمل شکست شده‌اند.

آقای خاص با وجود این باخت خودش و تیمش را شایسته این نتایج نمی‌داند و معتقد است که تیمش سزاوار پیروزی در دیدارهای خود بوده است و در هر بازی نتایج علیه تیمش رقم می‌خورد.

وی گفت: من یک مرد برای این کار هستم، احساس نمی‌کنم که زیر فشار هستم، من بازیکنان و خودم را بابت این نتایج سرزنش نمی‌کنم.

مورینیو افزود: من یک قهرمان هستم و تحت فشار نیستم و می‌توانم با این وضعیت مقابله کنم.

آبی‌های چلسی با این باخت در امتیاز چهار باقی ماندد. لندنی‌ها از 5 بازی تنها یک برد و یک مساوی بدست آورده‌اند.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه