ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد قرمزها مقابل سیاه‌ جامگان در نیمه اول


نیمه نخست دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: هفته نهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار سیاه‌جامگان مشهد و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. رامین رضاییان در دقیقه 41 تک گل سیاه پوشان پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ترکیب تیم سیاه‌جامگان محسن فروزان، امیر تیزرو، سید میثم حسینی، سالار افراسیابی، احمد کامدار، سعید واسعی، رضا عنایتی، رضا شربتی، علیرضا نقی‌زاده، حسین زامهران و بهروز افشار توسط فرهاد کاظمی به بازی گرفته شده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ هم برای این دیدار از ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی استفاده کرده است.

دقیقه یک: ارسال رامین رضاییان در آغاز بازی با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که از کنار دروازه به اوت شد تا پرسپولیس موقعیتی بسیار مناسب را برای گلزنی از دست بدهند.

دقیقه 16: احمد نورالهی روی خط محوطه جریمه موقعیت مناسبی برای شوتزنی و گل کردن توپ داشت که ضربه او توسط دروازه‌بان سیاه‌جامگان مهار شد.

دقیقه 30: پرسپولیس که بازی به مراتب بهتری نسبت به میزبان خود انجام می‌داد، چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه سیاه‌جامگان انجام داد. ارسال فرشاد احمدزاده روی دروازه این تیم به طارمی رسید و مهاجم پرسپولیس با ضربه‌ قیچی برگردان قصد باز کردن دروازه محسن فروزان را داشت اما توپ او با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: ارسال فرشاد احمدزاده از سمت چپ و ضربه سر رامین رضاییان گل پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 43: ارسال روی دروازه پرسپولیس از سمت چپ روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر غلامرضا عنایتی همراه بود که توپ او را صادقی به خوبی دفع کرد تا یک گل را برای پرسپولیس بخرد.


ویدیو مرتبط :
صحبت های محسن بنگر بعد از برد مقابل سیاه جامگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات مظلومی پس از برد سیاه‌جامگان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


پرویز مظلومی:
بازیکنانم اواخر بازی کم آوردند/ بدون ۷ بازیکن به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سیاه‌جامگان در اولین بازی لیگ پانزدهم گفت: بازیکنانم در اواخر نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند اما خوشحالم که بدون هفت بازیکن به پیروزی رسیدیم.

پرویز مظلومی پس از پیروزی ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر سیاه جامگان مشهد گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. ما عمق دفاع حریف را نشانه رفته بودیم. برای ما مهم این بود که شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم که این اتفاق رخ داد و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در این بازی از نظر بدنی کم آورده بودند که برای بازیهای آینده قطعا بهتر خواهیم شد. البته بازیکنان مصدوم و خارجی های ما از دیدارهای آینده می رسند و بازیهای بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما از اواخر نیمه دوم کم آوردیم. این کم آوردن باعث شد که مدافعان ما فشار زیادی را تحمل کنند. هر چند که موقعیت زیادی به حریف ندادیم و همه بازیکنان در خط دفاعی کمک کردند.

مظلومی ادامه داد: ما روی یک اتفاق گل خوردیم و اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود. قطعا بازیکنان مصدوم ما خواهند رسید. بازیکن برزیلی هم به جمع ما اضافه می شود. تیم ما هنوز خیلی کار دارد. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند نمونه هایی از کارهای تاکتیکی که داشتیم را به نمایش بگذارند.

وی افزود: خوشحالم که تیم داوری و تماشاگران کمک کردند تا بازی خوبی برگزار شود و آرامش به دو تیم انتقال پیدا کند.

مظلومی در مورد گرفتن لیست مورد نظرش گفت: من از مدیرعامل و هیات مدیره تشکر می کنم. آنها خیلی زحمت کشیدند تا تیم کامل شود. ما تیم داخل زمین هستیم و آنها تیم بیرون زمین هستند که تمام تلاششان را کردند تا بهترین تیم راهی مسابقات شود. تا اینجای کار همه چیز خوب بوده است و باید ببینیم در آینده چه می شود. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اتحاد خوبی در باشگاه حاکم است و همه مجموعه این باشگاه همدلی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد پیشرفت تیم های خراسانی نسبت به زمانی که خودش در این شهر مربیگری می کرد گفت: فوتبال خراسان هوادار عاشق زیاد دارد. باید به این تیم ها کمک شود اما این اتفاق رخ نمی دهد. همه باید یکدل باشند. همه استان باید دست به دست هم بدهند و به این دو تیم کمک کنند تا به سرنوشت ابومسلم گرفتار نشوند.

وی در مورد اینکه آیا تیم شما به آنچه می خواستید رسید گفت: من هنوز هفت بازیکنم را در اختیار ندارم اما تیم ما خیلی به اسم ها متکی نیست. جوان هایی که امروز بازی کردند من را به آینده امیدوار کردند. میانگین سنی تیم ما پایین آمده اما زمان می خواهد تا به هماهنگی برسد.

 

--------------------------------

رسول خطیبی:

ناراحتم که از این بازی خوب امتیاز نگرفتیم/ نیاز به زمان داریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست برابر استقلال گفت: تیم ما بازی خوب و زیبایی را ارائه کرد و ناراحتم که نتوانستیم از این بازی خوبمان امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی پس از شکست ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه ثامن مشهد گفت: لازم می‌دانم بابت فوتبال زیبا و تماشایی که دو تیم ارائه دادند به جامعه فوتبال تبریک بگویم. آنهایی که این مسابقه را تماشا کردند، لذت بردند چرا که موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم خلق شد و این بازی نوید این را داد که در فصل جدید لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از اینکه نتوانستیم با ارائه این بازی خوب امتیاز بگیریم ناراحتم. اولین بازی ما بسیار سخت بود. تیم ما تغییرات زیادی داشت و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی کامل دست پیدا کنیم. بازی خوبی که ارائه دادیم من را به آینده امیدوار کرد. تیم ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان از عملکرد تیم داوری ابراز رضایت کرد و گفت: صالحی بهترین داور فعلی فوتبال ایران است و قضاوت او مشکلی نداشت هرچند در یک صحنه دلیر اعتقاد داشت صددرصد بر روی وی مرتکب خطای پنالتی شده‌اند. ایشان داور خوبی هستند اما هی وقت برای من خوش یمن نبوده است!

اخبا ورزشی - مهر