ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد شیرین هندبال ایران بر نایب قهرمان آسیا


تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا بر عمان غلبه کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال ساحلی ایران امروز در یک دیدار پرافت و خیز با نتیجه 2 بر یک و در ضربات پنالتی عمان نایب قهرمان آسیا را شکست داده و به صعود به مسابقات جهانی 2016 مجارستان امیدوار شد.

در این دیدار کمیته فنی کنفدراسیون هندبال آسیا مسعود محسنی بازیکن خوش تکنیک ایران را به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب کرد همچنین رسول دهقان دروازه‌بان تیم ملی هندبال ساحلی ایران با درخشش خود در ضربات پنالتی در دفع یک ضربه مهم حریف و به ثمر رساندن دو ضربه پنالتی از راه دور درخشش خیره‌کننده‌ای داشت.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران تا به امروز دو برد مقابل ویتنام و عمان و یک شکست مقابل پاکستان در کارنامه خود دارد.


ویدیو مرتبط :
برد شیرین والیبال ایران مقابل لهستان قهرمان جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد



با کسب یک مدال طلا و 3 برنز

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال طلا و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی روز‌های 31 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در شهر دهلی‌نو پایتخت هند برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز شدند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با 45 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم هند با 48 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و مغولستان با 40 امتیاز سوم شد.

کره‌جنوبی و قرقیزستان مشترکاً با 38 امتیاز چهارم شدند. تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، ژاپن، قزاقستان و چین در رده‌های بعد قرار گرفتند.

پرویز هادی در 120 کیلو تنها مدال طلای ایران را کسب کرد. عزت‌الله اکبری در 74، احسان امینی در 84 و حامد تاتاری در 96 کیلوگرم هم 3 مدال برنز برای کشورمان کسب کردند.

محمد طهماسبی‌زاده در 55 کیلو و حسن مرادقلی در 60 به عنوانی بهتر از هفتمی نرسیدند. محمد یوسفی در 66 کیلوگرم هم هشتم شد.

تیم ملی کشتی فرنگی هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا که 29 تا 30 فروردین ماه برگزار شد با 3 مدال نقره و 2 برنز به نایب قهرمانی بسنده کرده بود./فارس